وصلنا للجيل السادس في كرة القدم و الحمد الله

لكل مقام مقال ... اش دخلنا احنى في اجيال المستقبل :D احنا غلابة
بس السو 35 لو جت لوز المهم نسخة معدلة نضيفة بامكانات و اهم شئ تمويه نضيف ؛ث: طب تسدق و تآمن بالله انا حطمن على وضعنا لو مستوى التمويه نضف
ساعتها حعرف ان فيه imagination = innovation = حب للتفرد
اقولك على حاجة بس ما تضربش ؟
الوحيدة اللى ينفع معاها التموية البهلوانى بتاعنا هى الميج 35
تحس انه لايق عليها ياخى :D
:D
images

اقولك على حاجة بس ما تضربش ؟
الوحيدة اللى ينفع معاها التموية البهلوانى بتاعنا هى الميج 35
تحس انه لايق عليها ياخى :D
:D
images
سعدت بمعرفتك جدا يا استاذ عادل :cool: حقيقي حقيقي كنت سعيد
امسح نمرتي بقى و اعملي بلوك و انا حركبلك انتي فيرس
و حستقيل من التسليح
سامو عليكو
تمويه ربع نقل و ربنا مجبش نص نقل حتى :عويل

ده يخلينا نتمسك اكتر بالميج-٢١ .... علشان لو جت عاصفه كهرومغناطيسية من الفضاء الخارجي وضربت الأرض ستؤثر في مثل هذه الطائرات ولن تؤثر في العزيزة الغالية....وحسبي الله ونعم الوكيل..
لكن انا ملاحظ ان بعض أفلام الخيال العلمي تتحول بعد فتره الى حقيقه...هل يكون عندهم معلومات عن المشاريع ام ان الخيال يفتح افاق في الواقع الفعلي...؟!!

ده يخلينا نتمسك اكتر بالميج-٢١ .... علشان لو جت عاصفه كهرومغناطيسية من الفضاء الخارجي وضربت الأرض ستؤثر في مثل هذه الطائرات ولن تؤثر في العزيزة الغالية....وحسبي الله ونعم الوكيل..
لكن انا ملاحظ ان بعض أفلام الخيال العلمي تتحول بعد فتره الى حقيقه...هل يكون عندهم معلومات عن المشاريع ام ان الخيال يفتح افاق في الواقع الفعلي...؟!!
الاعلام الامريكي جزء اصيل من التكوين الامريكي والربط بينهم شئ اكبر من كل التوقعات ولكن مش بطريقة السيطرة في الدكتاتوريات ولكن بطريقة المصالح والمصارحات للامن القومي بشل فيه من الشفافية ما يجعاله من اهم واكبر الادوات الامريكيا فاعلية علي الاطلاق

(إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا يُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ لِيَصُدُّوا عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ فَسَيُنْفِقُونَهَا ثُمَّ تَكُونُ عَلَيْهِمْ حَسْرَةً ثُمَّ يُغْلَبُونَ وَالَّذِينَ كَفَرُوا إِلَى جَهَنَّمَ يُحْشَرُونَ (36)
كن على يقين ايها المؤمن بنصر الله ولا تيأس ولا تقنط من روح الله
(فمهل الكافرين امهلهم رويدا )

عودة
أعلى