إنهم قادمون حافظوا على أطفالكم

لا
بس انا مش زيك انسان يتدخل في حريه الآخرين
خليك في حالك يا عم انت مالك بالناس
خليك في نفسك
انت واعظ يعني
الكلام ده لما كل واحد فيهم يخليه في بنطلونه و يبعد عننا و عن عيالنا انما شغل العافية و حشر الرينبو في كل حاجه في حياتنا يبقي من حقنا ندافع عن نفسنا و عيالنا و هويتنا

الكلام ده لما كل واحد فيهم يخليه في بنطلونه و يبعد عننا و عن عيالنا انما شغل العافية و حشر الرينبو في كل حاجه في حياتنا يبقي من حقنا ندافع عن نفسنا و عيالنا و هويتنا

و امننا

وماقوم لوط الا عبرة

غير الوضع الاقتصادي مش ناقصه الناس الوسخة دي

حمد الله على السلامة يا رابتور ... فينك يا راجل ... ليك وحشة

بالمناسبة في موجه معارضة لتوجه اليسار و ال wokeness في امريكا و كندا حاليا و اتوقع يكون ليها تاثير كبير في الفترة الجاية....في صفحة علي تويتر اسمها Anti Wokeness هي اكبر الصفحات الداعمة للتوجه ده و مدعومة من ايلون ماسك

واضح من تصرفات المراة انها تعاني من اضطرابات نفسية.. لماذا لا يصنفون الشواذ على انهم مضطربين نفسيا ويحتاجون للعلاج بدلا من محاولة اجبار الاخرين على تبني معتقداتهم البالية.

واضح من تصرفات المراة انها تعاني من اضطرابات نفسية.. لماذا لا يصنفون الشواذ على انهم مضطربين نفسيا ويحتاجون للعلاج بدلا من محاولة اجبار الاخرين على تبني معتقداتهم البالية.

ال APA كانت تعتبر الشذوذ اضطراب نفسي حتى عام 1973

لان التوجه الان نشره بالعالم حفظنا الله

هناك تفسيرات كثيرة صراحة , لكن أبرزها هو مخطط دولي على أعلى مستوى , مشارك في العملية , و هي وسيلة ممكن تكون ناجعة لخفض عدد سكان الارض الذي يشكل تهديد كبير في المستقبل .

هما احرار انت ملكش سلطه عليهم
هو انت ربهم ؟!!!!
مقولتليش بتحبه مشوي ولا مقلي

download (3).jpeg

لذلك اتمنى انتصار الروس مع بغضي لهم

اكتساح الغرب للعالم بقيمه المنحلة بلاء عظيم
توقعت أنى الوحيد
أتمنى فعلا انتصار الروس انتصار كاسح عليهم لأنى أظن أنه سيعمل على تأخير الشواذ
على الأساس روسيا ما فيها عاهرات و ملاهي و خمر.

لعلمك لما أراد المسلمون إقناع الروس بالدخول للإسلام كان جواب فلاديمير أن الخمر هو مصدر سعادة للروس و لولا الخمر لما أصبح الروس مسلمين.

ملاحظة: أنا معارض كبير للشواذ لذلك لا تفهمني غلط
فرق شاسع الزنى مهما كان أقل خطراً بكثير مما يحدث في الغرب كما أن الروس لا يفرضون عليك أن تزنى مثل هؤلاء الأنجاس
رأيت فيديو منذ مدة والشرطة تأخذ طفل سورى من أمه مشهد مؤلم

عودة
أعلى