هل مصر في طريقها للانهيار

هل ستعجز مصر عن سداد ديونها؟

• مجموع المصوتين
    103
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
لا افضل ولا نيلة

السبب في توظيف الاطباء المصريين هو نفسه الذي اسهم في توظيف الاطباء الهنود والبنقالية في مستشفيات بريطانيا وهو رخص الايدي العاملة المصرية اضافة الى انخفاض معدل خريجي التخصصات الطبية البريطانيين الى حاجة سوق العمل.
بعيد عن كلامك الملوش لزمة
انت مش كنت شاتم الرئيس المصري امبارح؟ هي فين الأدارة

لا افضل ولا نيلة

السبب في توظيف الاطباء المصريين هو نفسه الذي اسهم في توظيف الاطباء الهنود والبنقالية في مستشفيات بريطانيا وهو رخص الايدي العاملة المصرية اضافة الى انخفاض معدل خريجي التخصصات الطبية البريطانيين الى حاجة سوق العمل.

تقصد بيعطوا المصرى اجر اقل من اجر البريطانى و يميزوا بينة وبين المواطن ..
هذة بريطانيا دولة متقدمة و عريقة و بها عدالة و مساواة و يتقون الله
ولا يوجد عندهم نظام الكفيل و ما يحدث فى باقى الدول
قال استرخاص قال ..اذا كان من يعالج الاسرة المالكة فى بريطانيا بعضهم
اطباء مصريين و من جنسيات اخرى و الملكة الراحلة كرمت الدكتور مجدى يعقوب
ارجو ان تدع الكلام فى الطب لاهلة المصريين

تقصد بيعطوا المصرى اجر اقل من اجر البريطانى ..
هذة دولة متقدمة و عريقة و بها عدالة و مساواة و يتقون الله
ولا يوجد عندهم نظام الكفيل و ما يحدث فى باقى الدول
قال استرخاص قال ..اذا كان م نيعالج الاسرة المالكة فى بريطانيا اطباء مصريين و من جنسيات اخرى و الملك كرمت الدكتور مجدى يعقوب
ارجو ان تدع الكلام فى الطب لاهلة المصريين
طب والله والله انهم بيدوا المصرى والصعيدى والبورسعيدى وابن اخوه الاسكندرانى والهندى اجر اقل من البريطانى.

بعدين ربنا يسامحك
ازاى البريطانى بيتقى الله؟

طب والله والله انهم بيدوا المصرى والصعيدى والبورسعيدى وابن اخوه الاسكندرانى والهندى اجر اقل من البريطانى.

بعدين ربنا يسامحك
ازاى البريطانى بيتقى الله؟

لا تقسم لانى لى اقرباء هناك فى بريطانيا يعملون اطباء
ارجوا الا تشوة الدول المحترمة

لا تقسم لانى لى اقرباء هناك فى بريطانيا يعملون اطباء
ارجوا الا تشوة الدول المحترمة

تقصد الدول المحترمة اللى استعمرت مصر 73 سنة!

عموما والله انت كاذب ولم تصدق او اقاربك يكذبون عليك ويوهمونك بانهم يتقاضون مثل ما يتقاضى الطبيب البريطاني.

انا صاحب المشاركه و اقصد دكر لعبه زنجية

انت فهمتها بلهجتك غلط منك مو مني ولا من رينجر
انت بتبرر الغلط
و انا معرفش غير أن دي شتيمة
شتيمة لرئيس و ماخدش حظر
لو هيا مش شتيمة يبقى نقلها على الملك لو هي مش شتيمة زي ما بتقول ايه رايك اقولها و ماخدش حظر

تقرير لرئيس الوزراء: 134 شركة صينية تابعة لـ«تيدا» باقتصادية للقناة والترويج لـ8 مشروعات باستثمارات 5 مليارات دولار

للتفاصيل:

انت بتبرر الغلط
و انا معرفش غير أن دي شتيمة
شتيمة لرئيس و ماخدش حظر
لو هيا مش شتيمة يبقى نقلها على الملك لو هي مش شتيمة زي ما بتقول ايه رايك اقولها و ماخدش حظر
وش دخلني فيك

وش دخلني فيك
إنت الدخل نفسك و بتقول مش شتيمة انا بوريك و الناس كلها ان دي شتيمة اديك مرضتش اقلها على الملك زي مهو قلها على الرئيس
مع احترامي لكل الملوك و الرؤساء العرب انا بحترهم من احترامي لشعبهم واضح كلامي

إنت الدخل نفسك و بتقول مش شتيمة انا بوريك و الناس كلها ان دي شتيمة اديك مرضتش اقلها على الملك زي مهو قلها على الرئيس
بينك وبين تقدير الإدارة انا مالي دخل

الا في مشاركه اقتبسها زميل مني و انت فهمتها غلط

قول اللي تقوله مالي دخل فيك

انا اتكلم عن مشاركه ورد بيني وبين رينجر

سواها عبدالناصر سابقا في ١٩٦٥ اثناء حرب اليمن وسحب الكوادر الصحية المصرية لمحاولة التاثير على المملكة لكنه فشل..

ولو حاول السيسي يبتز الجماعة فبيرسلون له ٣ مليون مصري يحولون سنويا ١٢ مليار دولار..
في هالنقطة ما تقدر تبتز المملكة انت الخسران
الطرفين حيخسروا

سكت ليه يا Ranger454 @Ranger454 مرديتش؟؟؟!!!
على بالك اني قاعد بالمنتدى 24/7 وما عندي اشغال 😂 وش رايك تتصل علي حتى ارد بالمنتدى؟ 🤣🤣

كلامي واضح وانت محتفظ بمشاركة من مشاركاتي وهذا دليل محبة عظيمة منك ❤️

لا افضل ولا نيلة

يا شيخ بريطانيا حتوفظ أطباء مصريين عشان رخص مرتباتهم وياترى فيه مصدر ولا هبدة كالعادة من هبدانك الالمعية

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى