رسمياً : تركيا تعلن التطبيع الكامل مع اسرائيل.

يعني تريدني اعلق على مين؟ على كلب الترك

هو و اجداده سبب مآسي شعوب المنطقة، تركيا، ايران، اسرائيل هم اعداء شعوب المنطقة و من يواليهم فهو منهم

روح اقرا و حاول تتعلم من غير ما احد يعلمك ، ما حد ملزم بتعليمك ، او اقولك استمر على جهلك انت و الكم شخص اللي معاك لان بالحالتين عالفاضي
عطني اسم كتاب على شان اقرا فيه تاريخكم

يعني تريدني اعلق على مين؟ على كلب الترك

هو و اجداده سبب مآسي شعوب المنطقة، تركيا، ايران، اسرائيل هم اعداء شعوب المنطقة و من يواليهم فهو منهم

لا هو مفكر ان احنا بنطبل لاردوغان بس فشلت خطته 😂

فكرة التطبيل للقرد انا بصراحة مش فاهم من وين مصدرها؟

فيه سوء فهم حاصل بحيث التمييز بين الصديق و العدو اصبح احجية !

انا شايف انه يتم خلق عداوات بين الشعوب العربية بشكل ممنهج ومع الاسف هناك بعض الناس تنساق وراء ذلك بدون ادراك لخطورة الموضوع و بدون ادراك

التعديل الأخير:
جدعنة من طسم

طسم سيبه في حاله، حال المتتدى بدونه ممل

هو داخل علينا بمداخلات تاريخية و صور و حقائق على اساس هو النابغة المفحم 🪨 بس فحم ارجيلة لا يروح بالك بعيد

انا مش بهاجمك ولا حاجة

بس ايه الغرض من التعليقين؟لائن انا شايف ان غرض "الصفحة" اللى نزلت الخبر 1/ بتحاول تلعب على "عاطفة المهاجمين على " للاتراك.. 2 بتحاول تحسن مظهر تركيا القبيح... اللى ظهر للمغيبين على حقيقتة و بقى واضح وضوح الشمس

الحمد الله المواطن العربى بقى عارف الحقيقة الاخوانية و التركية و مابقاش ينطلى عليه هذه الحيل الساذجة فى التلاعب على العقول "بالعاطفة"..... طبعا هى حاجة مأسوية و احنا منتمناش الا كل خير للطفلة و نتمنالها السلامه العاجلة بإذن الله فى القريب العاجل .... بس فيديوهات زى ده مش ها "soften the blow" ... من وجهة نظرى الحاجات اللى ذى كده بتضر اكثر ما بتنفع لان ده "ضحك على الدقون" مش اكتر مش اقل... و احنا زى مابقينا عرفنا ازاى بليلعبو "بالشعارات الرنانة" بقينا عارفين ازاى بيلعبو "بالعطافة"

انا مش بهاجمك ولا حاجة

بس ايه الغرض من التعليقين؟لائن انا شايف ان غرض "الصفحة" اللى نزلت الخبر 1/ بتحاول تلعب على "عاطفة المهاجمين على " للاتراك.. 2 بتحاول تحسن مظهر تركيا القبيح... اللى ظهر للمغيبين على حقيقتة و بقى واضح وضوح الشمس

الحمد الله المواطن العربى بقى عارف الحقيقة الاخوانية و التركية و مابقاش ينطلى عليه هذه الحيل الساذجة فى التلاعب على العقول "بالعاطفة"..... طبعا هى حاجة مأسوية و احنا منتمناش الا كل خير للطفلة و نتمنالها السلامه العاجلة بإذن الله فى القريب العاجل .... بس فيديوهات زى ده مش ها "soften the blow" ... من وجهة نظرى الحاجات اللى ذى كده بتضر اكثر ما بتنفع لان ده "ضحك على الدقون" مش اكتر مش اقل... و احنا زى مابقينا عرفنا ازاى بليلعبو "بالشعارات الرنانة" بقينا عارفين ازاى بيلعبو "بالعطافة"
لا فقط استغراب ياتكون كلب تطبيع
أو تساعد الفلسطينين اثنينهم ماتجي في راسي
حركته فيه استغراب مساعدته للفلسطينين لن يساعده في الانتخابات
ودي افتح مخة وشوف وش يفكر فيه

التعديل الأخير:
مش عارف هي الناس مستغربة من اية على ما اتذكر تركيا اول دولة اسلامية ليس بينها حروب قامت بالتطبيع مع اسرائيل اساساً
تصفية الحسابات مع تركيا ومع أردوغان وإشفاء غليل الصدر او أنهم صغار ولا يعرفون أن تركيا مطبعة منذ زمن عقود.

شالوم خڤيڤي🇮🇱! 😁😂
اطلع للأعلى ⬆️ 🪜سلم لك ولرفاقك

بدناش نحكي يازلمة

images (5).jpeg

فكرة التطبيل للقرد انا بصراحة مش فاهم من وين مصدرها؟

فيه سوء فهم حاصل بحيث التمييز بين الصديق و العدو اصبح احجية !

انا شايف انه يتم خلق عداوات بين الشعوب العربية بشكل ممنهج ومع الاسف هناك بعض الناس تنساق وراء ذلك بدون ادراك لخطورة الموضوع و بدون ادراك

يا أخي لو تذكر الله كما تذكرني لدخلت الجنه ...

ادخل صفحتي الشخصيه ستجد رأيي هناك ورأيي معروف للجميع حتى انت تعرفه لكن تستهبل

الفكرة نريد هجمات منظمة من عصافير فلسطين على تركيا نفس الهجمات اللي تعرضت لها الامارات والبحرين

عودة
أعلى