"بئر الخيانة".. 14 نوفمبر عبد الناصر يعلن الانقلاب ويعتقل الرئيس

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
.... مع إحترامي
. . . بدون آهات
أنا عنصري جداً لمصريتي و مش ميال إلى حد ما للعرب بوجه عام اللهم إلا الإمارات إستثناء ( لإنهم يشبهونا في حاجات كتيرة في الشخصية ) بس عمري ما إنتقصت من قدر حد أياً كان و في نفس الوقت مستعد اتحالف مع الشيطان نفسه لو فيه مصلحة لمصر .
ده رأيي الخاص بدون آهات ولا مزيكا ولا دياولو
اها

تعيظم روؤساء علي اي اساس؟ جتها نيله .. عالم متخلفه.

الناس بتعظم اللي بيبني بلدهم اللي بيحافظ و يكبر في اقتصادهم و دول بيعبدو اللي بيحط عليهم و يديهم بالكرباك.

لازم اباده شامله لكل عبد من العبيد عشان بلدنا تقوم.

صاحب الموضوع مصري

ووغالبية المشاركين مصريين

هل لأنه يكتب باللهجة المصرية فهو مصري ....ما استغرب له ان تسمحوا له يكتب ما يريد بالعامية في وقت تشددون علينا بالكتابة بالفصحى !!!!او ليست المواضيع السياسية ممنوعة ؟!!!!
لعله سهو منكم .....ام ان كلامه صادف هوى في نفوس البعض .

.... مع إحترامي
. . . بدون آهات
أنا عنصري جداً لمصريتي و مش ميال إلى حد ما للعرب بوجه عام اللهم إلا الإمارات إستثناء ( لإنهم يشبهونا في حاجات كتيرة في الشخصية ) بس عمري ما إنتقصت من قدر حد أياً كان و في نفس الوقت مستعد اتحالف مع الشيطان نفسه لو فيه مصلحة لمصر .
ده رأيي الخاص بدون آهات ولا مزيكا ولا دياولو

صراحه لايهمني هذا الموضوع ولا الجدل الدائر هنا
لكن قرات ردك وتذكرت اشياء كانت تقال عن الخليج عموماً او الأمارات خصوصاً من قبل بعض او غالب جماعتك
قبل الرز كانوا يقولون البدو الأعراب الحفاه العراه يتطاولون في البنيان كتعريض بناطحات السحاب في دبي والخليج -_-
والآن بعد الرز أصبحوا يشبهونكم :D
يلا ماعلينا الدنيا تورينا العجايب .
ملاحظة مفرده الرز تعني الأموال كما قال الرئيس السيسي ولذا لايلام ناقلها بل قائلها :)

هل لأنه يكتب باللهجة المصرية فهو مصري ....ما استغرب له ان تسمحوا له يكتب ما يريد بالعامية في وقت تشددون علينا بالكتابة بالفصحى !!!!او ليست المواضيع السياسية ممنوعة ؟!!!!
لعله سهو منكم .....ام ان كلامه صادف هوى في نفوس البعض .
لا الاخ انا متأكد من مصريته وعندي صوره له, اخ محترم من مصر

اي احد لا يطبل لحاكم معين فهو ليس من بلدك؟ الناس في البيت الواحد تختلف آرائهم

لا الاخ انا متأكد من مصريته وعندي صوره له, اخ محترم من مصر

اي احد لا يطبل لحاكم معين فهو ليس من بلدك؟ الناس في البيت الواحد تختلف آرائهم
هل هذه دعوة مفتوحة لانتقاد أي احد ونقل اخبار من أي احد وانت تعلم ان لكل دولة معارضين من أهلها سواء كانوا على صواب او خطأ هل ننقل كلام المغرضين وهل يسمح بي ذلك عن نفسي مبادئي تمنعني من نقل كلام هؤلاء فإن لم استطيع درء الفتنة فأجعلها تقف عندي .

هل هذه دعوة مفتوحة لانتقاد أي احد ونقل اخبار من أي احد وانت تعلم ان لكل دولة معارضين من أهلها سواء كانوا على صواب او خطأ هل ننقل كلام المغرضين وهل يسمح بي ذلك عن نفسي مبادئي تمنعني من نقل كلام هؤلاء فإن لم استطيع درء الفتنة فأجعلها تقف عندي .
مغرضين ايه .. لعلمك انا مبنتقدش في النظام من دلوقتي .. انا من وقت الادارة السابقة و انا موجود و بنتقد اتعرضت لحظر مليون مره عشان كلامي مكنش علي هواهم.

بص من الاخر .. انا هفضل انتقد و هفرم اي نظام عسكري في اي دولة عربية .. انا انتقدت الملك السعودي الاسبق عبد الله هنا في المنتدي و سياستة تجاه مصر , بصراحة نظام كتم الحريات و الكلام ده مبيجيش علي هوايا و انا حر نفسي .

مغرضين ايه .. لعلمك انا مبنتقدش في النظام من دلوقتي .. انا من وقت الادارة السابقة و انا موجود و بنتقد اتعرضت لحظر مليون مره عشان كلامي مكنش علي هواهم.

بص من الاخر .. انا هفضل انتقد و هفرم اي نظام عسكري في اي دولة عربية .. انا انتقدت الملك السعودي الاسبق عبد الله هنا في المنتدي و سياستة تجاه مصر , بصراحة نظام كتم الحريات و الكلام ده مبيجيش علي هوايا و انا حر نفسي .
انت تذكرني بنكتة عندما تقابل احد السوفيت ما احد الأمريكيين وتحدثوا عن الحريات في بلدانهم ...عندما قال الأمريكي للسوفيتي نحن نستطيع ان نقوم بمظاهرة امام البيت الأبيض ونسب الرئيس الأمريكي فقال له السوفيتي ونحن أيضا نستطيع ان نتظاهر امام الكرملين ونسب الرئيس الأمريكي كذلك

انت تذكرني بنكتة عندما تقابل احد السوفيت ما احد الأمريكيين وتحدثوا عن الحريات في بلدانهم ...عندما قال الأمريكي للسوفيتي نحن نستطيع ان نقوم بمظاهرة امام البيت الأبيض ونسب الرئيس الأمريكي فقال له السوفيتي ونحن أيضا نستطيع ان نتظاهر امام الكرملين ونسب الرئيس الأمريكي كذلك
ده في حالة اني مش بنتقد السعودين .. لكن انا انتقدتهم مليون مره و الخليجين عامة.

انا مش بوشين .. الحمد لله انا واضح للجميع.

نغير الكلام لأن الموضوع كده هينحرف عن سياقه.

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى