احداث اسرائيل (متابعه مستمره)

أنا ملاحظ مواضيع المظاهرات و الاشتباكات في امريكا و تركيا و اسرائيل المصريين ميتوصوش :D :D

واضح انه المصريين بيحبوا الشعوب دي لدرجة العشق

المصريين :rolleyes: لية هو انت مش معانا ولا اية يا كابتن ;)
انت منين . o_O

يا جماعه يا ريت اللي يعمل مشاركه يشرحها لعقلي الضعيف مش يحطلي بيضه يمين و بيضه شمال و يقولك العرب هينجحوا لما يستخدموهم؟ ماحنا بنستخدمهم من زمان و لا عملنا حاجه!!!!!!

حبيبي اطلب مني اوضح لك بوضح لك الامر بسيط

اكبر مجازر اهليه في العالم في عدد الوفيات كانت في امريكا و السبب الجنس الابيض و الاسود

هذا هو العامل الوحيد الي يعتبر كثغره في امريكا و حاليا في اسرائيل ولو حصل في بريطانيا سوف تحصل مجازر لان الوضع حاليا لا يطاق بين الجنسين

لو المخابرات المصريه مثلا ارسلت كمن جاسوس لزياده التوتر في اسرائيل سوف يشتعل الوضع بسرعه

اتمنى فهمت حبيبي

CEHII_CUkAAXTHR.jpg:large

شمعون مش ارهابي. شمعون مهندس و كان بيكمل تعليمه عشان يتجوز
الحريه لشمعون
عامة 6 نيسان مش هتسكت

بغض النظر عن حماس, هو ليه مفيش ولا اخ فلسطيني مشارك معانا في الموضوع؟ الفرح ده كله اللي عامله المصريين!!!!
القضية قضيتنا فقط
و يدوبك حماس
بتعمل شغل من تحت لتحت

حبيبي اطلب مني اوضح لك بوضح لك الامر بسيط

اكبر مجازر اهليه في العالم في عدد الوفيات كانت في امريكا و السبب الجنس الابيض و الاسود

هذا هو العامل الوحيد الي يعتبر كثغره في امريكا و حاليا في اسرائيل ولو حصل في بريطانيا سوف تحصل مجازر لان الوضع حاليا لا يطاق بين الجنسين

لو المخابرات المصريه مثلا ارسلت كمن جاسوس لزياده التوتر في اسرائيل سوف يشتعل الوضع بسرعه

اتمنى فهمت حبيبي

انا بهزر معاك يا محترم

بس فعلا لازم نضربهم في نقطه ضعفهم و الملاحظ ان العنصريه هي نقطه ضعفهم. لازم نشتغل علي زياده الحوادث ده هناك او بمعني اصح جرائم التمييز عموما سواء ضد اللون او الجنس او الدين لانه واضح جدا انها وتر اخيليس بالنسبه لهم.

انا بهزر معاك يا محترم

بس فعلا لازم نضربهم في نقطه ضعفهم و الملاحظ ان العنصريه هي نقطه ضعفهم. لازم نشتغل علي زياده الحوادث ده هناك او بمعني اصح جرائم التمييز عموما سواء ضد اللون او الجنس او الدين لانه واضح جدا انها وتر اخيليس بالنسبه لهم.
تحسبهم جميعا و قلوبهم شتى

القضية قضيتنا فقط
و يدوبك حماس
بتعمل شغل على تحت لتحت

يا عمي بقولك فلسطيني في العموم مش حماس. انا مالي و مال حماس. فين الاخوه اللي كل موضوع يطلعوا يقولونا روحوا حرروا القدس و المسجد الاقصي؟ هي الناس دي مش بتفرح زينا لما يبقي في احداث في اسرائيل؟ و لا بيفرحوا بس لما الاحداث تبقي في مصر؟!

IBRAHIM_EGYPT معلش يا باشا مش هشارك تاني في الموضوع

اذا كان اهل الدار ذات نفسهم مش فرحانين في اللي بيحصل في اسرائيل احنا اللي هفرح بدالهم؟!

لما حد من اللي كانوا بيتكلموا علي مصر و جيشها و يقولنا نروح نحارب اسرائيل. لما حد منهم يفوق و يجي حتي يعمل اعجاب لمشاركاتنا ابقي اشارك.

بس و الله يا برنس موضوعك ده كشف ناس كتير قوي هنا

يا عمي بقولك فلسطيني في العموم مش حماس. انا مالي و مال حماس. فين الاخوه اللي كل موضوع يطلعوا يقولونا روحوا حرروا القدس و المسجد الاقصي؟ هي الناس دي مش بتفرح زينا لما يبقي في احداث في اسرائيل؟ و لا بيفرحوا بس لما الاحداث تبقي في مصر؟!
الفلسطنين كانوا بيضربوا من f16
يعني كل الصور دي هزار متفرقش معاهم

عامة انا داخل أنام
سبحانك الله و بحمدك أستغفرك و أتوب إليك

هو فين الحاخامات يقولوا للشعب أنه النتن ياهووووه مش بيحكم بشرع ربنا .
هو فين الإشتراكيين الثوريين فرع تل أبيب يقولوا مفيش عدالة إجتماعية .
هو فين بتوع حموم الإنسان والرجل القلقان على طول بتاع القلل المتكسرة فوق دماغة .
عايزين شوية أكشن حلوين بالله عليكم شدو حيلكوا شوية .

عايزين نعمل تنظيم الدولة اليهودية في حيفا و اسدود : ديحا :D

و نضرب بيانات صادرة عن ولاية النقب ,

يااااااااااااااه دنيا دوارة

أعتقد بصراحة لو الداخلية الاسرائيلي شافت المتظاهرين عندنا ممكن يطلبوا دعم عسكري من قوات تحالف :D

عايزين نعمل تنظيم الدولة اليهودية في حيفا و اسدود : ديحا :D

و نضرب بيانات صادرة عن ولاية النقب ,
هو المنتدى ده مفيهوش حد بيعرف عبرى نفبرك لنا كم فيديو للدولة اليهودية فى أى حتة كده , يمكن تولع :mad:

مراجعه ملف يهود الفلاشا سيكون مطروح بقوة على دوائر الأمن الصهيوني
جلبهم كان لسد حاله نقص عددي لكن الآن وجودهم يشكل مخاطر عرقيه وامنيه والتخلص منهم يحسن صورة اسرائيل كبلد حضاري متطور من ذوي البشره البيضاء .

عنصرية اليهود ليست فقط ضد ضد البشرة السوداء
حتى ضد البيض الروس ، مما سبب هجرة عكسية ليهود روسيا!

عودة
أعلى