مصر تتسلم أسلحة روسية كان أعلن عن التفاوض عليها

ايه رايك فى الانيغما

ممكن يتركبلها برج اتقل من بتاع ال BTR ده

ايه رايك فى الانيغما

ممكن يتركبلها برج اتقل من بتاع ال BTR ده

تم الاختيار بالفعل و سيكون هناك خطوط تجميع لهم مع التي 90 ام اس الارقام ضخمه ستصل دفعات عاجله حتي بدايه خطوط الانتاج

تم الاختيار بالفعل و سيكون هناك خطوط تجميع لهم مع التي 90 ام اس الارقام ضخمه ستصل دفعات عاجله حتي بدايه خطوط الانتاج
دفعات عاجله منين؟؟؟؟؟
من التى 90 ام اس
والBMP3
وال 82 A????
مستعمل يعنى
طب هو الاتفاق تم فعلا؟؟؟؟؟؟

ممكن ناخذ من فكرة الb1 centauro التى ظهرت من فترة طويلة فى مصر؟
مشاهدة المرفق 17856

لو عايزين نعمل مدرعه 8*8 هنشتغل من بكره ....مش موضوع
شكل بس تكلف المشروع وبدايته اعلى من انك ممكن تستورد حاجه مجربه ومضمونه
دى النظريه

دفعات عاجله منين؟؟؟؟؟
من التى 90 ام اس
والBMP3
وال 82 A????
مستعمل يعنى
طب هو الاتفاق تم فعلا؟؟؟؟؟؟
الاتفاق في المراحل الاخيره و المطلوب تسليح من 2-3 فرقه و المعدات ستكون جديده من انتاج روسيا دفعه او دفعتين ثم يبدأ التجميع في مصر

دى النظريه
شكل ايه بس يا اخى الكريم انا اتحدث ان ايطاليا مطبقة هذة الفكرة ونحن لدينا هذة القطعة فى سلاح المدرعات يعنى عجبتنا... انا اتحدث اذا كان متاح لنا مخزون جيد من ابراج الدبابات التى تصلح للدمج مع المدرعة المذكورة فى حديثكم مع الاخ راجح لماذا لا ننفذ؟ ايا كانت طريقة التنفيذ سواء دمج محلى او نشتريها بهذا التعديل من المصنع..

دى النظريه
المرحله حاليا لا تحتمل فشل مشاريع تصنيع انظر الي الهند و التيجاس

شكل ايه بس يا اخى الكريم انا اتحدث ان ايطاليا مطبقة هذة الفكرة ونحن لدينا هذة القطعة فى سلاح المدرعات يعنى عجبتنا... انا اتحدث اذا كان متاح لنا مخزون جيد من ابراج الدبابات التى تصلح للدمج مع المدرعة المذكورة فى حديثكم مع الاخ راجح لماذا لا ننفذ؟ ايا كانت طريقة التنفيذ سواء دمج محلى او نشتريها بهذا التعديل من المصنع..

يعم الحاج انت عندك شاسيهات بالعبيط لدبابات تعبانه زى التى 55 وخلافه
تقوم تاخد السينتارو صائده الدبابات تعدل عليها؟؟؟
كلمه شكل اقصد بيها تكلفه المبدئيه للمشروع لو عايزين ننتج مدرعه 8*8 او حاجه نضيفه بدل الفهد ...فبقول انك تستورد احسن من فتح مشروع جديد لمدرعه جديده بتكلفه اعلى
وصلت؟​

المرحله حاليا لا تحتمل فشل مشاريع تصنيع انظر الي الهند و التيجاس

ده اللى بقوله على فكره
سد احتياجاتك من اللى عمال يخرج
ويعد كده فكر تصنع على مهلك

يعم الحاج انت عندم شاسيهات بالعبيط لدبابات تعبانه زى التى 55 وخلافه
تقوم تاخد السينتارو صائده الدبابات تعدل عليها؟؟؟
كلمه شكل اقصد بيها تكلفه امبدئيه للمشروع و عايزين ننتج مدرعه 8*8 او حاجه نضيفه بدل الفهد ...فبقول انك تستورد احسن من فتح مشروع جديد لمدرعه جديده بتكلفه اعلى
وصلت؟​
لا لا لا لا لا لا.. سينتارو مين.. ابدا يبقى جنان انا اتحدث عن ابراج الدبابات الروسى مع الانيغما التى سالت حضرتك عن بديل مدفعها الصغير.. اعتذر بشدة عن ايصال هذة الفكرة لكم مستحيل اكون اتحدث عن السينتارو..

لا لا لا لا لا لا.. سينتارو مين.. ابدا يبقى جنان انا اتحدث عن ابراج الدبابات الروسى مع الانيغما التى سالت حضرتك عن بديل مدفعها الصغير.. اعتذر بشدة عن ايصال هذة الفكرة لكم مستحيل اكون اتحدث عن السينتارو..
مصر تجهز الفهد30 ببرج البي ام بي2 الروسية

تمام
طبعا ابراج الدبابات متوافره جدا زى التى 55 و62
بس العمليه اننا عايزين حاجه اكثر تطور وتلائم الاحتياجات بدل ما نعد نلصم ونشيل برج قديم نحطه على شاسيه اقدم
الروسى متوافر بشده

تمام
طبعا ابراج الدبابات متوافره جدا زى التى 55 و62
بس العمليه اننا عايزين حاجه اكثر تطور وتلائم الاحتياجات بدل ما نعد نلصم ونشيل برج قديم نحطه على شاسيه اقدم
الروسى متوافر بشده
التي 55 يتم تحويلها الي ناقله ذخيره طراز تي 54

عودة
أعلى