ههههه صورني وانا مش واخد بالي !!
بس بصراحة الي مصورها فنان ... عرف يعمل لقطة حلوة !
ه ه ه ه ه ه ه ه..... كده كده الرئيس كان بيبص على المقاتلات فصوره المصور وفعلا لقطه حلوه
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ههههه صورني وانا مش واخد بالي !!
بس بصراحة الي مصورها فنان ... عرف يعمل لقطة حلوة !
رئيس جديد يستمتع بمميزاته ومزايا منصبه
والطائره اذا تعرضت لهجوم جدي لا اعتقد انه سينفعها انظمة الحمايه
وعموما لا احد يسقط الطائرات الا امريكا
ومن المستحيل ان تسقط امريكا طائرة السيسي
الا اذا كانت تريد الأنتحار
ههههههه حتى انتوا عندكم في مصر هههه حنا عندنا في السعودية صورني كني مدري ههههه .ههههه صورني وانا مش واخد بالي !!
بس بصراحة الي مصورها فنان ... عرف يعمل لقطة حلوة !
[/QUOTE![]()
سبارو و سايدوايندر
ياراجل دول مش مسلحينسبارو و سايدوايندر