بوش يحذر روسيا من الاطاحة بحكومة جورجيا

الظاهر ان بوش لايزال يتوجس خيفة من يتوقعون ان اسقاط نظامه الجورجى و ذكر فى خطابه بأنه والمجتمع الدولى يتوقعون ان تلتزم روسيا بتعهدها وعدم اسقاط النظام . و فى خبر اخر نصح لافروف امريكا بأن عليها ان تختار إما شراكة حقيقية مع روسيا او " مشروعها التخيلى " فى جورجيا. واضح ان هناك الكثير من الامور تحدث وراء الكواليس

الظاهر ان بوش لايزال يتوجس خيفة من اسقاط نظامه الجورجى و ذكر فى خطابه بأنه والمجتمع الدولى يتوقعون ان تلتزم روسيا بتعهدها وعدم اسقاط النظام . و فى خبر اخر نصح لافروف امريكا بأن عليها ان تختار إما شراكة حقيقية مع روسيا او " مشروعها التخيلى " فى جورجيا. واضح ان هناك الكثير من الامور تحدث وراء الكواليس

دي روسيا يا حج بوش وسلملي علي الأنسة رايس
ههههههههههههههههههه
ده إن كانت لسه اّنسة

أنا أعلم أن هذا الرد سيحذف

سامحوني مقدما............................:laugh::laugh::laugh:

روسيا ياخونا مش عايزه تطيح بالحكومه الجورجيه
هي عايزه تأدبها هبي واللي وراها
يعني قرصة اذن

ده إن كانت لسه اّنسة

أنا أعلم أن هذا الرد سيحذف

سامحوني مقدما............................:laugh::laugh::laugh:

. وياعم ودية مين يطيق ولا يحب يبص فى وشهاااااااا دة عليها وش يرعب العفريت نفسة:err::

. وزير الخارجية الروسى قال حتة رد فعلا رد معلم وفى الجون
قال احنا دولة محترمة وتحترم القانون وليست دولة اسقاط انظمة حاكمة وهذا ليس وارد عندنا كما تفعل بعض الدول
والحدق يفهم

. وزير الخارجية الروسى قال حتة رد فعلا رد معلم وفى الجون
قال احنا دولة محترمة وتحترم القانون وليست دولة اسقاط انظمة حاكمة وهذا ليس وارد عندنا كما تفعل بعض الدول
والحدق يفهم

ياترى قصده على مين................................:rolleyes:

انا اقول والله اعلم اننا سوف نشهد قريباُ انشاء الله انحسار الهيمنة الأمريكية في العالم ودخول عصر تعددية القطبية قريبا

انا اقول والله اعلم اننا سوف نشهد قريباُ انشاء الله انحسار الهيمنة الأمريكية في العالم ودخول عصر تعددية القطبية قريبا

نحن بالفعل في مرحلة الولوج للتعددية القطبية

عودة
أعلى