وحدة الاخطبوط المصرية الخاصة

فعلا إن الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بأنفسهم السادات الله يرحمة كان هيجبلهم ارض مش عارفين يجيبوا 1% منها دلوقتى بس اتفرعنوا علية

يذهب هذا ما يسمى بالصاعقة يقاتل اسرائيل نحنا كل يوم نذبح و نقتل و تنتهك حرماتنا في غزة اقوياء فقط بالمظاهر
كمان الصاعقة عم يهدموا انفاق تهريب السلاح للمجاهدين في غزة ماشاء الله عليكم

المجد لشهداء الجهاد و حماس و حزب الله بدمائهم غسلو عار السلم العربي

وين العقول و ين الضماير

انت عاوز مصر تحارب لوحدها (قول لنفسك الكلام دة وين العقول و وين الضمير)

انت عاوز مصر تحارب لوحدها (قول لنفسك الكلام دة وين العقول و وين الضمير)

حتى تكتمل الحروب بالسادسه لمصر في العصر الحديث

والله رقم قياسي متميز

حتى تكتمل الحروب بالسادسه لمصر في العصر الحديث

والله رقم قياسي متميز

زى بطولة افريقيا ..................................

طيب كويس

أنا خفت ليكون الموضوع في الدوري والنادي الأهلي و33مره و..................

ياخبر.....................
اضحك الله سنكم.......................

ياجماعة لتاني مرة
بالراحة وواحدة واحدة
أولا فلسطين مش بس بتاعة الأخوة الفلسطينيين بس
دي بتاعة كل واحد مسلم وإن تخلى الفلسطينيون عنها إحنا مش هانتخلى عنها
(دا شيء مسلم بيه)
ثانيا في بعض الناس فهمت المرور بتاعي غلط وإن أنا أسخر من القوات المصرية
على العكس أنا فخور بيها زي كل مصري
ثالثا ما كانش ليها لزوم أن أحنا نتحامل على الأخ ماجنم ونجرحه بالكلام دا كله
الراجل يا جماعة يمكن يكون بيتكلم من غلبه والله
مثلنا كلنا وما أظنش أن حد بيفرح لما بيجيبوا على التلفيزيون صور إخواتنا اللي بيموتوا كل يوم وإحنا مش في إيدينا حاجة
يمكن بعضنا حتى الدعاء بخل بيه

انا لم استطع رؤية المقطع اتمنى لو توفرت صور للشباب ولك جزيل الشكر

اعتقد ان الطرفين على صواب والطرفين ايضاً مخطئين فواجبنا نحن كعرب الا نقف مكتوفي الايدي تجاه المجازر اليومية التي يرتكبها الصهاينة و ايضاً يجب الا يعتق الفلسطينين ان القيادات العربية قادرة على اتخاذ قرار قد يكلفها خسائر بشرية ومادية جمة

والله لو لا قدر الله مصر هي اللي كان جرلها حاجه الفلسطسنيين مكنوش هيعملوا حاجه لمصر دي من ناحيه بس خلينا في اللي قدمنا الاخ اللي اسمه ماجنم ده بيتكلم عن الفلسطينيين و انهم في ظلم طيب اللي هوا قصده عليهم دول الناس الغلابة اللي في فلسطين بس الفلسطينيين اللي بره ليه محدش منهم رجع بلده تاني و يعمرها والا هما كل واحد فيهم بيقول يالاه نفسي اذا كان اصحاب الموضوع بيعينه يبقي انت عايز مصر هيا اللي تحارب علشانكوا و ثانيا اشمعن مصر يعني ما انت عندك دول علربية اخري

ياااخوان يمكن الاخ هذا شيعي فارجوا الانتباه .. فلسطين اهلنا واخواننا مهما اختلفنا والقدس مين حررها مو صلاح الدين الايوبي وهو مصري .. اكيد الفلسطينيين يعرفون قيمة مصر وكل العرب حفظ الله امتنا العربية من كل شر وخاصة من اليهود والفرس .

انت يا استاذ مين دا اللي شيعي بلاش تتكلم عني كدا و ثانيا ايه اللي دخل الدين في السياسة اصل دي المصيبة بتاعتنا ان احنا بندخل الدين في السياسة

السلام عليكم
يجماعه ياريت نتعامل مع بعض تعامل الاخوه على حق
زمان اخطئوا الظن بالسادات رحمه الله وده كان خطأ كبير جدا مش بس الفلسطينين لوحدهم لا ده كل العرب بس مش معنى كده اننا نفضل نحملهم اعباء كتير جدا بسبب كده واجبنا تحرير اى ارض عربيه او اسلاميه ومش قصدى المصريين لا انا قصدى كل عربى وكل مسلم غيور على دينه بس اتمنى من الاخوه الفلسطينين يعرفوا ان مصر بها من المشاكل الداخليه والخارجيه ما يكفى لتصديره فاعزرونا يا عرب

اخي astra2003 ليس لكا حق باتهام احد هدا انضار لكا الاول

يعطيك العافية الله يعينهم على تدريباتهم

انا شفت الفيديو دا قبل كدا وفعلا كان تدريب الفرقة دي بغض النظر عن اسمعها قمة في الروعه والقوة ...
ربنا يبارك فيهم ..

الاخ medomsn سيبك من موضوع الدين مش في السياسة ده علشانه غلط خالص مش كل حاجة يقولها قائدنا الراحل صح الدين في كل حاجة في اكلك وشربك وحمامك وهدومك وتعاملك اما موضوع سني وشيعي يا جدعان سيبوكم من الهبل ده علشان المسلمييييييييييييييييييييييييييييييييييين مش ناقصين سني وشيعي مع بعض لازم مع بعض ثم في قاعدة شرعية الضرورات تبيح الممنوعات او المحظورات اعتبرها ضرورات ياعم

عودة
أعلى