افضل صوره لليهود...مارايكم؟فيها

TOP ACE

القيادة العليا للقوات الجوية
التفاعل
24 0 0
سلام عليكم.ازيكم يا شباب.اليوم عندي لكم صوره من الصور الغاليه جدا على قلبي اتمنى ان تشاركوني فيها وتعجبكم تفضلوا الصوره:

ولو عايزين تعرفوا معناها او هي فيها ايه بالزبط اقراو ال التقرير اللي موجود في النصر.بس عشان اوفر عليكم الصوره بتورينا الجنود الاسرائيليين اللي ماتوا في منطقه معينه بعد الضربه الجويه الاولى.ففي الصوره الاولى اللي فوق نرى الاسرائيليين وهم ملقون على الارض كالنمل امواتا والقليل منهم نجى من الضربه.حتى تتخير المنظر اكثر تخيل ان في منطقه معينه في بيتك لقيت فيها نمل كتير قمت رايح ودوست عليه مره واحده برجلك وبعدين شلتها هيبقى شكل النمل ايه؟بس بصراحه انا احنا بنظلم النمل لما بنشبه الاسرائيليين بيه عشان كده خلوها صراصير احسن ولو في حاجه اقل اقترحوا علي.

المهم في الصوره التانيه بيظهر الجنود الاسرائيليين هم بيحفروا قبور لقتلاهم وكمان بيحاولوا يساعدوا الجرحى لعملية اخلاء من هذه المنطقه.

طبعا هذه الصور التقطت من طائرة ميغ-21 استطلاعيه. وظلها واضح في الصوره الاولى.

قولولي بقه ايه رايكم؟؟؟؟

تحياتي وشكرا .

TOP ACE

والسلام خير ختام.

(اعتذر عن كتابتي هذا الموضوع بالعاميه ولكن على اساس انه للتسليه مع هذه الصوره الجميله).

والله صورة جميلة فعلا ....:yes:
في أي سنة أخدت هده الصورة أخي ?

تسلم يا صديقي.الصوره اخذت بعض الضربه الجويه الاولى سنة 73.

شكرا اخوي صور اكثر من رائعه
...................................

انشاء الله دوم يحفرو قبورهم

صورة روعة يابطل

بصراحه انا احنا بنظلم النمل لما بنشبه الاسرائيليين بيه عشان كده خلوها صراصير احسن ولو في حاجه اقل اقترحوا علي.

quote]
هههههههههههههههه اله يقطع ابليسك والله كمان الصراصير مظلومة تشبهه باليهود الصراصير اكبرهههههههههههههه

تسلموا يا جماعه على الردود لو حد فيكم عنده صوره مشابه او حاجه تمس القضيه دي يعني فياريت ما يبخلش علينا.

ولله يا اخي انا اتمني تكون فيه دائما حفلات شواء مثل هاده لليهود الانجاس

اللـه يكثر صور موتى وقتلى اليهود اللـه يجيب اليوم الي نحرر فيه الاقصـى ..
ويجي اليوم الي نحتل فيه نيويورك ولاس فيغاس .. ................ والله لنرجع ايام الاستعبـاد .. خخخخخخ

لتشـوف اسواق الدول العربيـه فيـه مالذ وطـاب من نســـــــاء امريكـا والسعر يبدأ من ميـة جنيـه . خخخخخخ

مشكور اخى على تلك الصور الجميله ونحن نظلم الحشرات بتشبيه اليهود بهم

والله يستحقوا والله صورة حلوة
وإنشاء الله نشوفه زي كدا تاني

صور حلوة اخي مشكور
واما بالنسبة لليهود فيومهم ليس ببعيد وان غدا لناظره قريب

خنازير

انا شايف اليهود لا يستحقوا كلمة صرصارررر وكلمة خنازير افضل علشان النجاسة:tongue:

عودة
أعلى