ولاد الكلب مستغلين ان احنا ناقصين
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
عاوزني اديها وحده صلوات تاني؟رجعنا تاني![]()
دي عوايدهم بس طلع تسلل
الكرة مش اوفسايد اصلا ؟الإيراني فايق قوي في الاخر
ايران فريق قوي تاني احسن فريق بعد اليابان في اسياالإيراني فايق قوي في الاخر
الغلط على اللاعبين هم السبب في الوضع دهيستحق مصر الخساره اكثر من اي فريق آخر
سيطره كامله بدون أهداف
نعم هناك إصابات لاكن السيطره كانت قبل الاصابه الاخيره
أتمنى يكملوا للدور القادم علشان نشوف هيعملوا ايهايران فريق قوي تاني احسن فريق بعد اليابان في اسيا
اللاعب الاخير يعتبر حارس مرمى طالما الحارس شوبير كان متقدمالجون اتلغي ليه محدش يقولي اوفسايد
انا بقول كده ، عملها البرتقالي ولا ايهاللاعب الثاني اللي ابعد كاسر التسلل
ترامب مضيق عليهم بعد كل مباراة بياخدو الطائرة وًيرحعو للمكسيكأتمنى يكملوا للدور القادم علشان نشوف هيعملوا ايه
ايران فريق قوي تاني احسن فريق بعد اليابان في اسيا
ما بسبب الظروف دي عايزهم يكملوا هل في امل يفصلوا توالت و لا لاترامب مضيق عليهم بعد كل مباراة بياخدو الطائرة وًيرحعو للمكسيك
أخدوها بمحاباة الحكامآسيا طلعت تعبانة
تخيل جطر التي كرويا تافهة جدا جدا بطلتهم مرتين
مبروك لمصر