الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    35
ايوه حبكت وواضح ان الاختيار لم يكن صدفة يقدروا يروحوا لاى ماتش تانى زى نيوزلندا وبلجيكا مثلاً او أى ماتش تانى
لا الحدث متحدد من قبل كدا و محلي مش عشان مصر و ايران .. هيا لبست فينا احنا
 
الاكوادور اضاعت في البطولة كمية فرص كبيرة ولم يسجلو

اليوم سجلو اول هدف لهم وكان في مرمى نوير

نوير لقم هدف وفك العقده الاكوادورية

طبعا الهدف يتحملة نوير

لان واضح ان لاعب الاكوادور ناوي يسدد ونوير واقف وقفه عادية ولم يكن مستعد او متوقع التسديده فكانت ردة فعله متاخره

وفي النهاية لقم
 
التعديل الأخير:
لا يزعل مني الاخ @Red Devil

بحط هالموسيقى واتابع الاهداف تدخل تونس اليوم
دام الجلد جاي جاي خلونا نخليه تجربة سمعية وبصرية فخمة
الاهداف تدخل على لحن محترم :cool:



اذ لم تستطع مقاومة الاغتصاب فأستمتع به
 
1000069245.webp
 
انا عامه علي وسائل التواصل مش بحب اخش في جدالات مع حد اخري اشوف الاخبار و خلاص و اشوف الدنيا فيها لكن اوجع دماغي و اتناقش مع حد علشان اقنعه بشئ فلا ملهاش لازمه اقتناعه او عدم اقتناعه مش هيحط في جيبي جنيه او هيغير العالم

مافيش غير المنتدي هنا بس الي بحب اتكلم فيه حتي الجدالات هنا بتجنبها بشكل كبير

عموما x بالذات تجنب انك تتكلم مع احمق فيه لانك مش هينولك غير الصداع بس تلاقيه حمار بس عمال يتفلسف و خلاص او هندي في بلوعه و لابس دور الاوروبي الابيض الصليبي , او يساري عربي مخنث مدعي فهم و بيتفلسف و عمال ينظر و خلاص

لا هو انا أصلاً معادش ليا خلوق اسمع اخبار من تويتر

Too damn details و وجع راس

جت مع رمضان و حرب و منتدى بعد الحرب مباشرة ازلته يا من عاش للحرب الجاية ههههههه
 
كلام حلو مش مشكله بس الافضل كان يركز في الجوانب الاداريه و يعالج المشاكل الي بيعاني منه المنتخب ربك قال خد بالاسباب
 
كلام حلو مش مشكله بس الافضل كان يركز في الجوانب الاداريه و يعالج المشاكل الي بيعاني منه المنتخب ربك قال خد بالاسباب
السنغال قدمت مبارتين قويتين امام فرنسا والنرويج
اظنها ستتجاوز العراق لكن يلزمها نتيجة كبيرة
 
عودة
أعلى