خلص اللي عندك ياجزائر وانا اخلص اللي عندي ونتقابل في دور ال ٨ 

قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
لعبناه كتير كمصريين ، بيقلب ضدنا بطه بلدي
الهدف الثالث للجزائر والنمسا بتعليق إيرانى او تركى
مش عارف بصراحة
لو حد يعرف يترجم علشان نزعل اكتر يبقى ياريتوالله غاضوني![]()
لو حد يعرف يترجم علشان نزعل اكتر يبقى ياريت![]()
أنا قصدى المعلق نفسهما كتب في البوست : دقيقتين و 14 ثانية لن ينساها أي إيراني مدى الحياة
هههههههههههه تخيل ابناء جلدتك قامو ليف على 5 صباحا لكي يتكلمو عن ماش الجزائر
هل الجمعة يوم عمل عندكم ، من اي بلد الاخما علاقة تعليقي بتعليقك ؟
وهل اذا تحدثو عن منتخبك يعد استثناءا ؟ الجزائر كباقي المنتخبات يتم الحديث عنها كالباقي خاصة بعد المباراة العجيبة والغريبة اليوم
اما لايف مع 5 صباحا فنحن في الويكاند والصيف والناس تسهر خاصة مع توقيت المونديال فعادي جدا
بالمناسبة انا هاته الليلة لم اشاهد ولا مباراة فضلت النوم والراحة