الدعم الإداري

متابعة مستمرة كأس العالم لكرة القدم 2026

أختر المنتخب المتوقع اليوم فوزه في المباراة


  • مجموع المصوتين
    18
تقريب السنغال غادر مهما كانت النتيجة حتى لو يفوز ب 5

صعب جدا الآن تترشح ب 3 نقاط ان لم نقل مستحيل
احتمال يترشح من الأواخر لان في 8 هيصعدوا
 
احتمال يترشح من الأواخر لان في 8 هيصعدوا

صعبة جدا جدا

باقي فقط 4 مقاعد و السنغال لها -3

يعني لازم الانتصار بنتيجة عريضة و تستنى معجزة كهدية من باقي المجموعات

Screenshot_20260626_140044_com_scores365_GameCenterBaseActivity.jpg
 
الفرق قادمة للمنافسة على الكأس و البعض قادم لدراسة الرياضيات
1000069436.jpg
 
امريكا شيكا بيكا
عشان الكلام الشعبوي الجميل الي بيتقال وانعدام الصحافه عندنا في مصر الموضوع كالاتي الفيفا مش مطنشه لكن بكل سهوله ويسر مفيش اي حاجه انت فندقك نضيف اتوبيسك نضيف رايات الكورنر نضيفه اعلام الدول نضيفه شارات الكبتنه نضيفه من اي قوس قزح حتي الحكام لبسهم نضيف بنسبه كبيره الا لو حد فيهم عمل حاجه من نفسه وغالباً هيعاقبوه هو ده دائره سيطرتهم والكلام أنه اتفاوضو مع مسؤولين سياتل لكنهم رفضوا وأدعو انها مش مسئله شخصيه وأنه الماتش ده تم اختياره كفاعليه من زمان وأنه خلاص كل حاجه جاهزه مفيش تغير والفيفا ملهاش سيطره عليهم

طيب هو ايه هيحصل ؟ موضوع بسيط شهر يونيو بالنسبه ليهم اسمه شهر الفخر والشهر كله بيحصل فاعليات و حفلات دعم قوس قزح حتي لو متابع هتلاقي اغلب الشركات بتغير اللوجوهات بتاعتها لقوس قزح ده اقل في عهد ترامب لكن بيحصل عادي هما اختارو يوم الماتش والماتش نفسه كفاعليه في شهر الفخر اشمعنا ماتشنا ؟ هما قالو صدفه وأنه مختارين الماتش ده من قبل ما يبقي مصر وإيران لكن توقعي أنهم قاصدينها في إيران حتي لو صدفه فا ماصدقو إيران جت في سكتهم ويسلام ده الدوله التانيه كمان بتقمع قوس قزح فرصه ذهبيه بالنسبالهم خصوصاً أنه الجاليه الايرانيه في امريكا ال diaspora أغلبهم اوسخ من الوساخه جاليه منحطه ما هتصدق تركب علي السلام وهيرفعو الإعلام بحب وفخر دول عالم معندهمش مشكله في موضوع مدرسه ميناب والأطفال الي راحت مادام ده هيشيل نظام الحكم فا حجم وساختهم واضح للاعمي وللاسف هيتم استخدامه موضوع اصلنا محددين من زمان مش مقنع اوي اصل امريكا لعبت علي نفس الاستاد ايه منعك تغير كل حاجه وتخليها يوم ماتش امريكا حتي خصمك استراليا من أكبر داعمي حقوقهم كان هيبقي ماتش مثالي لكن هما ما صدقو لبست في بلدين مسلمين

طيب والحل هنسكت ؟ لا بس الانسحاب ده حل كوميدي الحل المفروض كان من زمان الاتحاد المصري و الكاف ضغطو لتغير الملعب ونلعب في اي حته تانيه وهما يعملو حفلتهم في الماتش الي يجي بدالنا لكن دلوقتي الحل مع المنتخب التجاهل اوصل العب ماتشك بدون التفاعل مع الجمهور حتي لو جبت اجوال اللعيبه تسلم علي بعض كأننا في عزا خلص ماتشك اطلع اجري علي الفندق متنزلش عن الماتش اي حاجه اكتر من النتيجه متنزلش اي صوره للملعب يفضل كمان لو فيه لقاء صحفي يبقي بس مع بين سبورتس ترفض اي جهه غربيه وادفع غرامه وبين سبورتس نفسها اتمني ياخدو موقف محترم مره من عمرهم اخرو البث كام ثانيه من حيث كل ما المخرج يجيب المدرج لو علم قوس قزح بان تقدر تتصرف زي ما القناه الجزائريه عملت يوم ماتش الافتتاح أو بطريقه ما التأخير ده يساعد أنه يبقي فيه تشويش للاعلام الي ممكن تكون ظاهره في الشاشه حتي لو ده علي حساب جوده البث وأنه يبقي ماخر ويطلع بيان أنهم بيعملوا كده قاصدين احتراما للمبادئ والقيم زي ما الصين بترفض بعض افلام أو ماتشات بسبب ترويج قيم مضاده ليهم حتي لو الإعلام ظهرت يبقي با اقل طريقه ممكنه ممكن مثلا لاعيبتنا تتصور في غرفه اللبس وينزلوها علي ايات قرآنية بتاعت قوم لوط أو زي ما قولت التجاهل في المطلق تتعامل مع الماتش مجرد ٩٠ دقيقه انتهو وخلاص

طيب ليه الفيفا متدخلش؟ لأنها علي الحياد لما اتقال في قطر مفيش اعلام ولا شارات اتقال مفيش اعلام ولا شارات والشاره لبسها مسؤولين كبار جم حضرو الماتشات ديه مش تبعهم عشان يمنعوها فا لما اتقال اعلان بنفس المنطق قالو يعم براحتك عيش هما حاولو مع المسؤولين يغيروا الماتش لكن محاولاتهم فشلت واعتقد الفيفا قالت للاتحاد أنه كل فاعليات فيفا نفسها نضيفه لكنهم ملهمش سيطره علي الحفلات حوالين الاستاد أو موضوع الإعلام في المدرجات لأنها مسموحه حسب قوانين امريكا زي مهي ممنوعه في قطر حسب قوانين قطر هو ده الحياد زي ما جت في صالحك من اربع سنين ضدك دلوقتي وكمان اربع سنين في المغرب هيرجع لصالحك

مخلص الأمر متفرضش علي منتخبنا يظهر أي نوع من الدعم موضوع الحفلات ده غالبا بيحصل من اول البطوله عادي بسبب شهر الفخر بس احنا مش مهتمين ولا بننقله ولا صانعي المحتوي بتوعنا نقلوه فمش حاسين بيه ونقدر نكمل تجاهل عادي موضوع الإعلام في الملعب أن شاء الله تبقي قليله أو منعدمه لو جمهورنا كان اغلبيه ورفع علم مصر زي باقي الماتشات لكن الانسحاب ده عبط بدون فايده ولا داعي والا يبقي الحل الوحيد الفرق المسلمه تعمل بطولات خاصه بيها ونقاطع الفيفا لأن الفيفا معندهاش اي مشكله مع القوس قزح وبتدعم حقوقهم عادي الحل الواقعي أننا نظهر رفضنا القاطع وأننا مش مهتمين بيهم ولا مؤيدين لحقوقهم
 

@Marwan2001 @abdo 22 @Logan Roy حال على محمد علي هو بيعلق 😂
 
عودة
أعلى