كارت بنفسجي مش احمر و لا اصفر .. ايه يا عم عماري
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
صراحة العراق واقف
احسن مما توقعنا
متفق اللاعبين مش متراجعين كمان بيضغطو .. ربنا يكرمهملو مستقبلش جون في أول ربع ساعة هتكون خطوة كويسة
اهم شئ منتغرش و منلعبش برعونه و الفرحه تنسينا ان الي جاي مهم جدا
ده اهم دور لحسام حسن في رائي
خلاص هيا خربت ههههه
لكن بالعكس والله اتمنى فرنسا تكون رحيمة مثل اسبانيا الشقيقة وما يكثروا على الاشقاء العراقيين
عموماً فرنسا واسبانيا والارجنتين الله يعين من يقابلهم بالأدوار الاقصائية
رحيمه مين ، ان شاء الله العراق هتلقمهم جون الشوط الاولاتوقع فرنسا تكون رحيمة مثل إسبانيا
على عكس المنتخب المتخلف ألمانيا إذا رأى نقطة ضعف يستغله إلى آخر ثانية
مثل ما فعل في منتخب البرازيل والسعودية وكوراساو
منتخب معفن
ماشاءالله العراق داخله الماتش كويس وبيلعبوا بثقه ، يبدو ان زر التصويت لاول مرة هيشتغل واتوقع ماتش صح
رحيمه مين ، ان شاء الله العراق هتلقمهم جون الشوط الاول
طب ان شاء الله فرنسا تجيب التاني يمكن عيني تشتغل وتجيب تعادلعينك سخنة يلا
قلة الخبرة حاضرة برضه
العراقيين عندهم فنيات وثقه بس مفيش بربع جنبه خبرةالدقيقة 13
العراق لقموا هدف يا صاحبي
العراقيين عندهم فنيات وثقه بس مفيش بربع جنبه خبرة