قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
الحقيقه ان الشحاذ الي مآخذ السالفه فلوس هههمرتزقة ؟؟
انت متعرفش حاجة في التحالف غير الفلوس صح؟
لانك غالبا لا تمتلك غيرها
معذور
بلاليطو فشخك و انت تصفق له و تقول "الله على المتعه" هههاقسم بالله ياريت كان حصل كدا
وهتلاقينا كلنا ومظاهرات امام سفارة الصهاينة بعد قصفها نحتفل ومبسوطين
انت مفكرنا شبه البعض ولا اي؟؟!!
لكن لا ايران ولا امريكا ولا اسرائيل تقدر تضر مصر عسكريا
هنفشخ المنطقة كلها وهما عارفين
تبي تضحك !؟بلاليطو فشخك و انت تصفق له و تقول "الله على المتعه" ههه
الزول فشخك, قبله الاثيوبي, و قبلهم كوهين ابو منخار و الامام اليمني. سلسله فشخ متصله تعود لقبل الميلاد شارك فيها البعيد قبل القريب.
#فشخ_فشيخ يا مولانا.
فيه #سحلب قرب قرب هههفيه رز بلبن !؟
صحيح عيشة الطعميه مضرب مثل في الاوساط المتحضرهعايش في استقرار وسيادة ارضي وسمائي
وشعبي لا تمس
ومفيش خول منهم
يقدر يضربني عسكريا مباشرة
مثل ما حدث معك
بلاليطو فشخك و انت تصفق له و تقول "الله على المتعه" ههه
الزول فشخك, قبله الاثيوبي, و قبلهم كوهين ابو منخار و الامام اليمني. سلسله فشخ متصله تعود لقبل الميلاد شارك فيها البعيد قبل القريب.
#فشخ_فشيخ يا مولانا.
و يختمها "مش عاوزين ناتو عربي نحرر القدس؟"بلاليطو جاهم من اخر الدنيا وطردهم من السودان
وبدل ما يستحون من الفشيلة ركضوا يدافعون عنه عشان الرز ورضا الاسرائيلي
يعني انطردوا من الباب ورجعوا يلمعون له من الشباك
هزلت والله
لا اتفق, صدر منهم ردت فعل!وحدة اللي ضربوا فيها ايام الدواعش في ليبيا ولم يظهر شي
الاخبار تقول ضربوا اسرة
غيرها انضربوا كثير وجيشه لم يصدر منه ردة فعل ابد

لكن اي مواطن مسلم خليجي عربي عادي ؟؟
ونعم الحليف
ياعزيزي مسؤولية المواطنين هي مسؤولية الحكومات الخليجية ليست من مسؤولية الامريكان
انت عندك حكومة معتمده على الاخرين في حمايتها وتحس الكل كذا