الدعم الإداري

الآن متابعة الحرب بين إيران و أمريكا

ماذا تتوقع ان يحصل في المرحله القادمه للصراع الايراني الامريكي


  • مجموع المصوتين
    69
بداء الهجوم في وضح النهار .. يدلل ان حتي الأنظمة الالكتروبصرية تم تحييدها .
 
محاولة اسرائيلة لافساد المحادثات؟
 
لسه صراحة امل الايراني امتصاص الصدمه السكوت التام و اللعب على الصمود
يعني ميردش دلوقتي اللي حيظهر من الجحر الان حيتساوى بالارض
سيبه يقصف زي ما يحب بعدين ترد انت


ممكن الإيراني ما يلاقي وقت يتنفس

شكل الضرب بيكون مركز وعلى مدار الساعة والدقيقة
 
سمعة شركات السلاح لجميع الأطراف على المحك ، هذه الأيام ستثبت الأجدر (الصين - روسيا - أمريكا ومن يدور في فلكها من الشركات الأروبية .


هذه الحرب
كتبت شهادة الوفاة للرادارات الصينية
 
عودة
أعلى