الدعم الإداري

الآن متابعة الحرب بين إيران و أمريكا

ماذا تتوقع ان يحصل في المرحله القادمه للصراع الايراني الامريكي


  • مجموع المصوتين
    69
لو السيسي يشغل دماغه وياخد من كل طيارة مدنية تعبر اجواء مصر ١٠٠ دولار رسوم نسدد ديون مصر علي اخر السنه
خد المفاجأة أى طيارة مدنية بتعدي فوق المجال الجوي لأى دولة بتدفع فلوس عبور
 
استني على رزقك انت عندك الحفلة الكبيره
لو تقصد باب المندب فاحنا اعتدنا علي هذا النوع من الحفلات من ايام الصوماليين ، لكن لو تقصد حفله تانيه فالمهم الرسوم يا أخ
😄
 
صح كيف امريكا بدأت الهجوم وحاملة الطائرات جيرالد فورد تعاني من نقص في المراحيض
 
تضحكني شماتة المصارية مايدرون اللي جاي لهم ههههههههههه 🤣🤣🤣🤣🤣

الجزء الاهم من المخطط تهجير اهل غزه
اجل حاشد لك الامريكي قوات بعدد ضعفين الجيش الفرنسي علشان نظام المهابيل
 


لو انتهت الحرب دون سقوط الملالي كليا

Be sure الكوري الشمالي سيطمع ههههههه يقلك القواعد الامريكية اصبحت هدف مش حماية

و عنده نووي عابر للقارات يعني الجنوبي سيكون له حظ موفق في حماية الاف 35 من الكاتيوشا ابو 50 سنت هههههه
 
لو تقصد باب المندب فاحنا اعتدنا علي هذا النوع من الحفلات من ايام الصوماليين ، لكن لو تقصد حفله تانيه فالمهم الرسوم يا أخ
😄

حفله ولا حفلات الساحل الشمالي
حاجه ٧ نجوم
وربنا يستر علينا وعليكم
 
عااااااجل عبر الحدث:

اطلاق موجة صواريخ إيرانية جديدة باتجاه الإمارات والبحرين وقطر
 
عودة
أعلى