أمريكا ستعمل جسرا و تعوضهم بدل الخمسين بطاريه مئه بطاريه.صحيح سيتم استنزاف امريكا لكن كل شيء يُعوض بفضل اقتصادها المهولعدد بطاريات الدفاع الجوي في اسرائيل اقل من ٥٠ بطاريه ، لو ايران تستهدف كل بطاريه بخمس صواريخ متنوعه كواليتي وكروز وفرط صوتي ومتعدد الرؤوس اكيد واحد منهم هيفلت ونخلص من الدفاع الجوي الإسرائيلي
بعد كده الساحه هتفضي وتضرب براحتك




