قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
طيب سيبنا من الكلام الفاضي وتعال نقيم الوضعههههه اي كم مات اسرائيلي
ولا حد بس طفله فلسطينية كانت تبيع بومبوني
و تل ابيب ماصار شي
و لا قاعدة العديد خسر اقوي راداراتها في اسيا كله
اصلا نتنياهو كانت تريد تستمر الحرب
ايران استنجدت في امريكا علشان يصير وقف اطلاق نار
و خامنئي رجع من اليونان![]()
![]()
حبيبينا عدوله @Adel emam نعديها ليه ، ولكن كان كثير يردد ويوكد حصول اسقاطات لل F-35 ،، مش عارف حصل معاهم ايه؟!!
@زلزال
ايران عباره عن فصيليينأنتم مخدوعين
جمهورى ايران اسلاميه
أسقطوا ٧ مقاتلات F35
و أسروا ٢٢ طيار
وهذي صورة تثبت هذا الكلام
مشاهدة المرفق 799351
كالعادة بعد ماينتهي الاسرائيلي من الجلد تطلع تبررهههههه
والله انتوا مساكين![]()
عدولة بيقولك مات بتسمم بعد ما اكل وجبة كنتاكي !!
شكله سافر من جديد
عدوله يراسلنا من طهرانعدولة بيقولك مات بتسمم بعد ما اكل وجبة كنتاكي !!