ابو مهند الزهراني صقور الدفاع إنضم 8 يونيو 2015 المشاركات 26,622 التفاعل 89,197 3,010 6 الدولة 10 سبتمبر 2024 #1 Radware Captcha Page
ابو مهند الزهراني صقور الدفاع إنضم 8 يونيو 2015 المشاركات 26,622 التفاعل 89,197 3,010 6 الدولة 10 سبتمبر 2024 #2
S Safety Man عضو جديد إنضم 6 أبريل 2023 المشاركات 238 التفاعل 437 2 0 الدولة 10 سبتمبر 2024 #3 بتوع امهره واخدين الجيش رايح جاي مركبينه المراجيح
صقور مصر عضو إنضم 29 مارس 2018 المشاركات 5,309 التفاعل 11,321 90 5 الدولة 10 سبتمبر 2024 #4 دا جيش دا
T The Egyptian history عضو إنضم 31 يوليو 2019 المشاركات 6,103 التفاعل 11,960 59 5 الدولة 10 سبتمبر 2024 #5 Safety Man قال: بتوع امهره واخدين الجيش رايح جاي مركبينه المراجيح أنقر للتوسيع... المشكلة إن الأمهرة هما اللي حاكمين البلد ومش عارف إحنا إزاي لم نستغل حرب التيغراي
Safety Man قال: بتوع امهره واخدين الجيش رايح جاي مركبينه المراجيح أنقر للتوسيع... المشكلة إن الأمهرة هما اللي حاكمين البلد ومش عارف إحنا إزاي لم نستغل حرب التيغراي
S Safety Man عضو جديد إنضم 6 أبريل 2023 المشاركات 238 التفاعل 437 2 0 الدولة 10 سبتمبر 2024 #6 The Egyptian history قال: المشكلة إن الأمهرة هما اللي حاكمين البلد ومش عارف إحنا إزاي لم نستغل حرب التيغراي أنقر للتوسيع... مكناش فاضيين
The Egyptian history قال: المشكلة إن الأمهرة هما اللي حاكمين البلد ومش عارف إحنا إزاي لم نستغل حرب التيغراي أنقر للتوسيع... مكناش فاضيين
بأحث في التاريخ طاقم الإدارة مشرف عام إنضم 7 مارس 2022 المشاركات 23,343 التفاعل 39,643 767 13 الدولة 10 سبتمبر 2024 #7 The Egyptian history قال: المشكلة إن الأمهرة هما اللي حاكمين البلد ومش عارف إحنا إزاي لم نستغل حرب التيغراي أنقر للتوسيع... هو في نوش جديد حصل و لا ايه
The Egyptian history قال: المشكلة إن الأمهرة هما اللي حاكمين البلد ومش عارف إحنا إزاي لم نستغل حرب التيغراي أنقر للتوسيع... هو في نوش جديد حصل و لا ايه
آل قطبي الحسني آل قطبي الحسني عضو موثق. طاقم الإدارة مـراقــب عـــام إنضم 26 فبراير 2012 المشاركات 60,364 التفاعل 99,965 1,652 21 الدولة 10 سبتمبر 2024 #8 ابو مهند الزهراني قال: مشاهدة المرفق 716765 مشاهدة المرفق 716764 Radware Captcha Page أنقر للتوسيع... كفو يالسودانيين اذا كانو هم اللي فعلو ماراح يشمون حدود لا بلبحر الاحمر ولا بحر العرب خساسة الاثيوبيين زادت بس خساره طلعو عيال امهره
ابو مهند الزهراني قال: مشاهدة المرفق 716765 مشاهدة المرفق 716764 Radware Captcha Page أنقر للتوسيع... كفو يالسودانيين اذا كانو هم اللي فعلو ماراح يشمون حدود لا بلبحر الاحمر ولا بحر العرب خساسة الاثيوبيين زادت بس خساره طلعو عيال امهره
حــرب عضو إنضم 16 يناير 2015 المشاركات 1,111 التفاعل 4,823 79 0 الدولة 10 سبتمبر 2024 #9 تم تجريد 70 جندي اثيوبي من السلاح عبرو للحدود السودانية بعد من معبر القلابات بعد إستيلاء قوات فانوا على مدينة يوهانس
تم تجريد 70 جندي اثيوبي من السلاح عبرو للحدود السودانية بعد من معبر القلابات بعد إستيلاء قوات فانوا على مدينة يوهانس