عموما الفترة الجاية مصر كلها هتبقى فيها كوكتيل غريب و هنشوف ديموغرافية عجب
كويس عشان احنا الشارع بقى صعب اوي نتخانق فيه مع نفسنا و احنا سايقين .. محتاجين تغيير

كل مناطق حزب الله ملية بالاسلحة ، هذا باعتراف الحزب الذي نقل الكثير من الاسلحة من سوريا خشية انهيار الجيش السوري ، كما أنه حريف في السوق السوداء الدولية ، و الدعم الايراني .... لا شك ام له عدد ضخم من المخازن في كامل الضاحية و الجنوب و سوريا ...

عشان كدا بقول يجو بلدهم و مرحب بيهم
ليا اصدقاء كتير لبنانيين محترمين و متعلمين و كانو عايزين اصلا يجو يشتغلو في مصر

بس مدام عفاف في الدور التالت بعيد عنك تطفش براد بيت و مونيكا بلوتشي في يوم واحد .. ايزي

حل مدام عفاف اسهل من شرب الميه

التحول الرقمي

انا لا اشتم ابدا حسن نصر الله فبيالرغم من ااختلافات المذهبية:
الرجل حمي الشيعة في سوريا و لبنان
قدم أبناءه
حرر جنوب لبنان
حارب الخونة و العملاء
حرب سوريا دفع لها بعد ان جلب الارهابين من كل دول لعالم للقتال في سوريا و استبحها الجميع : أكراد أتراك امريكان ...
لم يهرب و قاتل حتي اخر نفس
انا لا يمكن أن ادعم من نهب بلده و أبناءه في أفضل خمرات أوربا ...​

استمتع بموسم صيد الجرذان في منطقتنا من فيرنصا

مشاهدة ممتعة لك ولكل من يحمل رأيك... :kappa:

حل مدام عفاف اسهل من شرب الميه

التحول الرقمي
ارجوك ما تستبقش القدر .. التحول الرقمي وصلها و ظهر مسخ جديد اسمه الميكنة و طالع ابو عنين اللي خلفونا معاه .. تاخد شهادة الميلاد من مكنة بعد طابور ساعه و تدخل تختمها من مكتب يدوي في طابور تاني ... تروح تدفع تمن معاملة اجباري بالبطاقة البنكية الموظف يقلك سمعني الرقم السري ... اه ال pin code بتاع البنك و كروت بتتحدف و حد معوش فلوس و السيستم واقع و حاجة عناب عناب

حل مدام عفاف اتنين tsar bomba واحدة ليها و واحدة ليا عشان انا تعبت

عشان كدا بقول يجو بلدهم و مرحب بيهم
ليا اصدقاء كتير لبنانيين محترمين و متعلمين و كانو عايزين اصلا يجو يشتغلو في مصر

بس مدام عفاف في الدور التالت بعيد عنك تطفش براد بيت و مونيكا بلوتشي في يوم واحد .. ايزي
هذه المرة سيأتيكم الشيعي ان فتحتم الابواب لهم
النتيجة ستكون مخدرات ودعارة وطعن بالظهر كما فعلوا في سورية والعراق واليمن وكادوا ان يفعلوها في البحرين

ارجوك ما تستبقش القدر .. التحول الرقمي وصلها و ظهر مسخ جديد اسمه الميكنة و طالع ابو عنين اللي خلفونا معاه .. تاخد شهادة الميلاد من مكنة بعد طابور ساعه و تدخل تختمها من مكتب يدوي في طابور تاني ... تروح تدفع تمن معاملة اجباري بالبطاقة البنكية الموظف يقلك سمعني الرقم السري ... اه ال pin code بتاع البنك و كروت بتتحدف و حد معوش فلوس و السيستم واقع و حاجة عناب عناب

مابي اشطح بالموضوع . الحكومة راضية لان المرتبات ضعيفه وسايبه الناس تقلب المواطن . مع ان التطوير مفيد مش عشان عيون المواطن
لكن توفير اموال بالهبلي من ورق وحبر والذي يلزم

الطرفين والمحامين يمكنهم المتابعة وكل واحد في كوفي شوب وقهوته والحلو معاه

بس اسند موبايلك وتابع وتكلم في وقتك

Eaj7uXMXsAEwZJX.jpg:large

%D8%A7%D9%84%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%B6%D9%8A-%D8%A7%D9%84%D8%A5%D9%84%D9%83%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%8A.jpg

هذه المرة سيأتيكم الشيعي ان فتحتم الابواب لهم
النتيجة ستكون مخدرات ودعارة وطعن بالظهر كما فعلوا في سورية والعراق واليمن وكادوا ان يفعلوها في البحرين
لا تقلق
هما كلهم 7 مليون قول 2 مليون شيعي

حي شبرا الخيمة في القاهرة لوحده +7 مليون و في مصر انت مش بتفرض انت بنتدمج زي ما قطرة اللبن بدوب في المحيط يا كدا يا حتتعب جامد

و كدا كدا اي حد بشكوك امنية مش حيدخل

فيه ميزة لنا تجاه اسرائيل صحيح انها قوية لكن العرب اي رشقه منهم تجاه الكيان بعضها يصيب واكيد الجيوش النظامية تختلف عن المليشيات
الجيوش النظامية مواجهتها اسهل من المليشيات بسبب ان تحركاتها مكشوفة و تتم بقطاعات كبيرة و معروفة القواعد و الثكنات عكس المليشيات التي تتحرك تحت الارض و بين الابنية و الغابات و تتخفى وسط المدنيين و تكون تحركاتهم عبارة عن مجموعات صغيرة بضعة افراد او عشرات

تذكر مصير الجيش العراقي في 91

فيه ميزة لنا تجاه اسرائيل صحيح انها قوية لكن العرب اي رشقه منهم تجاه الكيان بعضها يصيب واكيد الجيوش النظامية تختلف عن المليشيات
عندما تكون حرب بين جيشين نظاميين تختلف عن المليشيات
إذ صارت عندها نقول مطحنه او مدعكه جويه وبريه اما الي هسا مجرد تهريج مليشيات ضد جيش نظامي

الله يعينكم
صراحة التحول الرقمي مريح من سنوات مادخلت إدارة حكومية

الله يعينكم
صراحة التحول الرقمي مريح من سنوات مادخلت إدارة حكومية
عارف
حد شرحلي قبل كدا بيع الامور كالسيارات من شخص لاخر كمالك ثاني من على تطبيق حكومي لا اتذكر اسمه يوفر صيغة عقد قانونية و نقل الاموال معا

امر كهذا في مصر اسهلك تقود غزو اسرائيل للبنان عن انك تدخل في البنوك و الشهر العقاري ، دا انا لسه مشرحتش مخالفات المرور و اجراءات الشركات و الضرايب

عارف
حد شرحلي قبل كدا بيع الامور كالسيارات من شخص لاخر كمالك ثاني من على تطبيق حكومي لا اتذكر اسمه يوفر صيغة عقد قانونية و نقل الاموال معا

امر كهذا في مصر اسهلك تقود غزو اسرائيل للبنان عن انك تدخل في البنوك و الشهر العقاري ، دا انا لسه مشرحتش مخالفات المرور و اجراءات الشركات و الضرايب
تطبيق ابشر كل التعاملات الحكومية تتم عليه من أحوال مدنية ومرور ورخص السلاح
الان تشتري السلاح وتصدر رخصته ويوصلك بالبريد ماشفت موظف واحد
أذكر قديم الأحوال المدنية تحتاج دورة لياقة بدنية عشان تراجع فيها

عودة
أعلى