هل بديل الحزب هيعمل قلق لليهود في الشمال.. هل جبهتهم الشمالية بقت أمنه؟
الحزب الغبي اثر السلامة على الحزم والحسم في الف حدث طول السنة اللي فاتت بحجة انه خايف يحصل مصير غزة
اهو مصيرة في خلال أسبوع بقى اسوأ من غزة ألف مرة خلال سنة ولا حول ولا قوة الا بالله
كنت أتمنى من كل قلبي هلاك الحزب لكن بهلاك الصهاينة الاتنين يضربوا في بعض لكن ليه يحصل كدة
ليه يعجز نفسه ويقيدها بحجة أمريكا على حدودي.. ما هو مش هيبقى ليك حدود لو استسلمت.. ليه تموت مجانا كدة
يموت مجانا لانه فاشل يستاهل, حسبها بغباء من 79.

من كان يتصور ان حزب الله ممكن يشكل تهديد لاسرائيل في اي حقبه المفروض بعد الاحداث الاخيره يختشي على دمه و يراجع مسلماته. هذه اصلا دعايه عار ان تنطلي على رجل بالغ عاقل. الخلل في فهمك اخي و قابليتك لتبني الحنجوريات.

تفضل استاذي SAM 7 @SAM 7

شكرا استاذنا

حقيقه الجلوس و متابعه ما تفعله اسراءيل افضل من قراءه عشرات الكتب عن الحروب

تسخير القدرات الاستخبارية - التكنولوجيه و البشريه - لخدمه المعركه - سرعه processing المعلومات ثم سرعه التنفيذ باستخدام افضل الأدوات من طاءرات او درونز

اتمني من الله ان يكون رجال القوات المسلحه و الاستخبارات في كل الدول العربيه و الاسلاميه يدرسون و يتعلمون مما تفعله اسراءيل و وضع خطط مضاده لذلك

حزب الله ليس بالضعف الذي بدا عليه لاكن اسرءايل overpowered اي قدرات لدي حزب الله

ان تعجب بعدوك لهو اكبر تقدير لإمكانياته و لا يملك المرء إلا الإعجاب بما تفعله اسراءيل

لكنه كان بينه وبين ايران خط تسليح مفتوح بدون اي عوائق
خط سعودي خليجي ولكن ليس كادعائه
صراحة انا غير متفق مع وجهه النظر دي ، اعتقد حزب الله يمتلك صواريخ كثيرة لكن مش عارف ايه السبب الي خلاه عاجز بالشكل المخزي ده ومش قادر حتي يرد
معا العلم ايران كان عندها خط إسرائيلي وبعلم امريكا 😂

اضن الصوره هذي كافيه لعدم لوم السوريين بالشماته بالحزب وزميره

مبروك الإخوة السعوديين اول انتصار وطني

والله نعلم الالم اللي تمر به..

صدقني حنا مرتاحين وجالس اكلمك وانا اتقهوى ومروق..

من يتبع الشعارات الفارغه يستاهل اللي يصير فيه

نهاية درماتيكيه لم يتوقعها الأعداء قبل الأنصار

وكأن مقر الحزب كان في تل ابيب
هوا الاخوة وضحو الامر في موضوع ابادة غزة او جبهة لبنان بأن الحزب في يده دماء ابرياء سوريا و لبنان لازم يدفع ثمنها

ربك مبيسبش حد خصوصا لما يحط نفسه في موقع البطولة و الدعم و المثالية اللي هوا ضدها اصلا .. النفاق

الواحد كان على امل خاطئ ان مفيش دعم لغزة غيرهم احسن من مفيش بس الحياة لا تعترف الا بالتوازن

الاسرائيلي حيجيلو يوم هوا كمان بس لسه يومه تقيل محتاج ترتيب

حاليا الدور على ايران و كل الدول العربية في الطوق

يا شباب انا لحد دلوقتي مش مستوعب ازاي حزب الله اللي ليه عشرات السنين ينفخ ف نفسه وانه بعبع اسرائيل ينتهي بالمهزلة دي ف اسبوع ! :تمام:

فيه حاجه مش مظبوطة ف اللي بيحصل
تصورك السابق لقدراتهم, و سذاجتك في تقبل دعاية المحور.

بسيطه اهوه.

هوا الاخوة وضحو الامر في موضوع ابادة غزة او جبهة لبنان بأن الحزب في يده داء ابرياء سوريا و لبنان لازم يدفع ثمنها

ربك مبيسبش حد خصوصا لما يحط نفسه في موقع البطولة و الدعم و المثالية اللي هوا ضدها اصلا .. النفاق

الواحد كان على امل خاطئ ان مفيش دعم لغزة غيرهم احسن من مفيش بس الحياة لا تعترف الا بالتوازن

الاسرائيلي حيجيلو يوم هوا كمان بس لسه يومه تقيل محتاج ترتيب

حاليا الدور على ايران و كل الدول العربية في الطوق

مالم تترجل الولايات عن تسيّد العالم..

تبقى اي مواجهة مع اسرائيل هي دمار حتمي وغباء مستفحل لا يوجد الا بعقول دراويش المنطقة.

وما أكثرهم...

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى