صاروخ مجهول يخلف 5 اصابات حرجة بطابا المصرية

هناك أمر غريب يحدث

رايت فيديو بالأمس علي القاهرة الإخبارية لمكان وقوع صاروخ أو جسم غريب سمه ما شئت قرب مستشفي طابا

واليوم يوجد فيديو منتشر جديد لدرون يطلق صاروخ عند نويبع صباحا قرب محطة كهرباء !

انتا مستفز ليه كدا يا عم انا حاسس انك فرحان
نعوذ بالله ان نتشمت بمصر الحييبه
ولاكن نتناقش ونبين الحقائق حين حذرنا من الحوثي وغيره في المنطقه
وكان الجواب ماتراه

يجب الآن الانتشار الكامل للقوات في سيناء وداخل خليجي السويس و العقبة لابد من تحرك البيرجاميني

لحظة الأعتراض المقاتلة هي F-15

نعيد ونكرر لاكن اصل المتحدث العسكري
وعلى طول حولونا صهاينه
ناس متختشيش

ممكن الحوثي المقوت ظن ان طابا
اراضي اسرائليه
لانه لو كانت مصر هدفا في نقاط اقرب على الساحل الشرقي لمصر
هذا اذا افترضنا ان الدرون لم يشوش عليه او يتعرض لعطل او انقطع نفسه
يعني ده كلام يتقال يدخل العقل" ظن ان طابا اراضي إسرائيليه"

انت يا بتستخف بينا يا بتستخف بعدوك و فالحلتين غلط

يعني ده كلام يتقال يدخل العقل" ظن ان طابا اراضي إسرائيليه"

انت يا بتستخف بينا يا بتستخف بعدوك و فالحلتين غلط
لابستخف بالحوثي لانه حمار ومش غريبه
ان ده الي حصل

هناك 2 احتمال الصاروخ كان بيضرب ايلات بمعنى ان الى اطلقه جهه خارجيه مش اسرائيل

1- طبعا القسام سبق وان ضرب ايلات بصاروخ عياش والصاروخ نقول انه اخطأ ونزل فى طابه

2-الصاروخ الى وقع هوه صاروخ دفاع جوى لما اعترض الصواريخ الى مطلقه على ايلات من القسام

اتمنى لو القسام هوه الى ضرب الصاروخ يتم الرد عليه وساعتها مش عاوز اسمع حتت الاشقاء او تابع للكيان والكلام الهرى ده ومش عاوز اشوف حد بيعيط انت ضربت استحمل مثل ما حدث مع الانفاق هيحصل معاك تانى

لو الصاروخ دفاع جوى يجب كسر الاتفاق مع اسرائيل ونشر انظمة دفاع جوى على طول الحدود لحين انتهاء العمليه الاسرائليه

لو اتت من الفلسطينيين بالخطأ عادي جدا هذا لا يزعل لانه بالخطا المره الجايه ان شاء الله في ايلات

عشرات المليارات تم هدرها من اجل رفع كفاءة الجيش تم انشاء قواعد بحرية فتاكه على حدود البحر الاحمر
وفي الاخر طيران اسرائيلي يقوم بإعتراض الاهداف فوق حدودك دي القواعد الجوية المصرية اقرب للهدف من اسرائيل.

الم يكن من الافضل صرف هذه المليارت على التعليم والبحث العلمي افضل من الخزي الذي نراه اليوم

أي واحد يقول صاروخ حوثي ليس له أدنى فكرة عن خبث الإسرائيليين.

هم دمروا سفينة حربية حليفتهم أمريكا و قتلوا جنودها من أجل تلفيق التهمة لمصر و إدخالهم في حرب ضدها، أنا شبه متأكد أنهم هم وراء الهجوم.

في الساعات الاخيرة تم رصد تهديدًا جويًا في منطقة البحر الأحمر حيث تم استدعاء طائرات حربية للتعامل معه. الموضوع لا يزال قيد التحقيق. حسب تقديرنا الإصابة التي تعرضت لها #مصر ناجمة هذا التهديد. ستعمل اسرائيل مع مصر والولايات المتحدة وتعزز الحماية في المنطقة في مواجهة التهديدات القادمة من محيط البحر الأحمر​

عشرات المليارات تم هدرها من اجل رفع كفاءة الجيش تم انشاء قواعد بحرية فتاكه على حدود البحر الاحمر
وفي الاخر طيران اسرائيلي يقوم بإعتراض الاهداف فوق حدودك دي القواعد الجوية المصرية اقرب للهدف من اسرائيل.

الم يكن من الافضل صرف هذه المليارت على التعليم والبحث العلمي افضل من الخزي الذي نراه اليوم
أي هبد وخلاص

المتحدث العسكري بتاعك
ميعرفش لحد دلوقتي نوع الهجوم لسه
حيتصل بالصهاينه يبلغوه
طيب ما نتصل بيكم احسن انتوا بسم الله ماشاء الله عليكم وحوش في الارض والجو والبحر وسجلاتكم حافله يعني حتي تبقي عيب نتصل باليهود ونسيبكم

عودة
أعلى