الآن الضيف يعلن بدء عملية طوفان الاقصى

ما هو مستقبل الحرب الفلسطينية الاسرائيلية

• يستمر نتياهو في حكومة اسرائيل وتستمر الحرب

الأصوات: 175 57.2%
  • تنتهي الحرب وتعترف اسرائيل بالهزيمة بعدم القضاء على حماس

الأصوات: 131 42.8%

• مجموع المصوتين
    306
الله يسامحك انت وعمرو بتعملو لهم لازمه وبتردوا عليهم
يا عم انا فين و فين علما برد و في المعظم بطنش و خلاص

حظهم ان الواحد طالع عينه النهارده من الملل في الكليه فمروق دماغي هنا بقى و البركه فيك 😂

يجدع روق اذا كانت حكومتنا طبعت مع الجزار الأساس هتيجي تعمل الحوار ده كله علشان تعزيه

جرذان الأنفاق لم يعزوا فقط بل أنزلوه منزلة الشهداء وام عبيدة بكل خطاب تشكره وتثني عليه وعلى حزبه و مساواة هذا بعلاقات سياسية بين دول

يا عم انا فين و فين علما برد و في المعظم بطنش و خلاص

حظهم ان الواحد طالع عينه النهارده من الملل في الكليه فمروق دماغي هنا بقى و البركه فيك 😂
يا ابني روح ذاكر اللي أخذته كلها يومين وهتلاقي Qz و مد تيرم بيسقفوا على وشك، ابوس ايدك روح ذاااااكر

ما في مجرم تلطخت يدينه بدماء المسلمين إلا ولقبوه بشهيد القدس ، من سليماني إلى حسن نصر الله والقائمة تطول ، لعنة الله عليكم يا خونة يا عمال المستوطنات.

أنت لو تعطيهم فلوس مثل ماتعطيهم إيران بالخطاب الجاي لأم عبيدة راح تقول عنك أمير المؤمنين

يا ابني روح ذاكر اللي أخذته كلها يومين وهتلاقي Qz و مد تيرم بيسقفوا على وشك، ابوس ايدك روح ذاااااكر
يا جدع الدكتور النهارده فصل دماغي خالص عن الدنيا حتى العيال سابته و ان حس المجتهد الي فيا مردتش امشي غير لما اخلص و طلعت خدت علقه بنت كلب في المواصلات فقلت اهي دي رساله من ربنا علشان اخد اجازه و اهي بالمره ٧ أكتوبر و كده 😂

الحقيقة اللي عملة السنوار في 7 اكتوبر يتسحق عليه تكريم من اسرائيل الرجل قدر انه ينهي محور المقاومة تقريبا ويدمر غزة وصنع النكبة الجديدة ويدمر غزة ويعد اليها المحتل الاسرائيلي ويعد اسرائيل الي جنوب لبنان ويضع برنامج ايران النووي علي المحك لا ولسة متمسكة بشروطة في التفاوض :D

إذا أنت صدقت الصهاينة بأنهم نجحوا في اغتيال ابو عبيدة و محمد الضيف

فهذه مشكلتك إنك صدقت الصهاينة و تركت تصريحات حماس و القسام

اي عاقل يعرف بان الحديث عن اغتيال ابو عبيدة و الضيف كان هراء صهيوني
لكن بعض الاخوة هنا بعضويات متميزة أقروا بمقتله... هنالك عشرات الصفحات من الردود تؤكد الرواية الصهيونية.... يعني ليش؟؟

نتنياهو لم يعد يفكر بالأسرى اصلا
كان يريد تحرير الاسرى لانه مهدد بمحاكمة
الان تغير الحال بعد الإنجازات التي حققها واصبح بطل قومي في إسرائيل حتى لدى معارضيه
لذلك لم يعد للأسرى قيمة سوى عند حماس
وكلمة ابو عبيده اليوم تبين انهم متلهفين لصفقه مع إسرائيل
مع ان اسرائيل أغلقت ملف الاسرى بشكل غير رسمي
وتنظر في ملفات اخرى جديده مثل اغتيالات الحزب وتدمير قدراته
والان تنظر الى ملف ايران

طموحات اسرائيل تتوسع
وطموحات حماس تتراجع

يا جدع الدكتور النهارده فصل دماغي خالص عن الدنيا حتى العيال سابته و ان حس المجتهد الي فيا مردتش امشي غير لما اخلص و طلعت خدت علقه بنت كلب في المواصلات فقلت اهي دي رساله من ربنا علشان اخد اجازه و اهي بالمره ٧ أكتوبر و كده 😂
انا كنت زيك لذلك كنت بسجل المحاضرات وارجع البيت أمصمصها

بمناسبة عيد 7 اكتوبر المجيد, حبيت امسي على الاخوة و اوزع سحلب.

و تذكروا دائما #حماس_انتصرت

انا كنت زيك لذلك كنت بسجل المحاضرات وارجع البيت أمصمصها
لا يا عم انا بكتب وراه الملاحظات المهمه و براجع من الحاجات الي معانا من شيتات و سكاشن و سليدات و كده لكن مفيش حيل اسمع كلامهم تاني خاصه بتاع النهارده كان بيشرح هيدروليك و هو على الكرسي

بمناسبة عيد 7 اكتوبر المجيد, حبيت امسي على الاخوة و اوزع سحلب.

و تذكروا دائما #حماس_انتصرت

ولكن أنا أشعر بالأسف على تواجد خونة بيننا يعتقدون بأن الجيش الإسرائيلي يخسر ويطالبون بإيقاف الحرب التي يخسر فيها الإسرائيلي 😔

استمر يابطل @طسم في فضح جرذان الانفاق ومدى عمالتهم للمجوس ودفع ابناء جلدتهم للموت من اجل مشاريع خارجية
يا القائد شان طسم هذا منكر للسنة لا تسجلب غضب الله عليك بسبب تأيدك له
طسم يقول الأحاديث دسائس واكاذيب
طسم لا يفضح الا نفسه ومنكرى السنة حكمهم حكم الروافض
طسم مشروعه الانسلاخ من الدين وتذكر كلامى ستجده يوما ما ينتقض القرأن نفسه
الرجل من أهل الهوى وماشي على خطى الفرق الضالة

نصحتك لوجه الله وللاخوة في الاسلام التى بيننا كمسلمين

يا القائد شان طسم هذا منكر للسنة لا تسجلب غضب الله عليك بسبب تأيدك له
طسم يقول الأحاديث دسائس واكاذيب
طسم لا يفضح الا نفسه ومنكرى السنة حكمهم حكم الروافض
طسم مشروعه الانسلاخ من الدين وتذكر كلامى ستجده يوما ما ينتقض القرأن نفسه
الرجل من أهل الهوى وماشي على خطى الفرق الضالة

نصحتك لوجه الله وللاخوة في الاسلام التى بيننا كمسلمين
التكفير جريمه الكترونيه يعاقب عليها, و قبلها ذنب من اعظم الذنوب.

نصيحه امسح مشاركتك و استغفر ربك.

عودة
أعلى