قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
غسل سمعه أمام مين حضرتك وعلشان ايه؟؟طبيعي غسل السمعه بعد حصار سبعه اشهر والتحجج برفض الاحتلال دخول المساعدات والخشيه من قصف المعبر !
بعد التاكد من عدم هزيمه حماس والمقاومه سنجد العجاب العجاب والله
غسل سمعه أمام مين حضرتك وعلشان ايه؟؟
سؤال تاني مين أكثر دولة في العالم ارسالا للمساعدات لغزه
سؤال ثالث مين رفض خروج مزدوجى الجنسيه من المعبر غير بدخول المساعدات
بدون تهكم والله ايه وزن حضرتك في العالم علشان تكون مصر بتحاول تغسل سمعتها أمامك
@هيرون اعداد القتلى الاسرائيليين بالنسبة للاصابات طبيعية؟؟ لان الاصابات بتبقى طتير والقتلى بيبقى عددهم قليل وغير متناسب مع عدد الاصابات
حضرتك ماردتش على ولا سؤال من الأسأله مجرد كلام إنشاء لا أكتر ولا أقلوالله انا كلامي واضح غسيل سمعه امام الشعوب اللى بيتقبض عليها لمجرد رفع يافطه دعم لفلسطين !
غسيل سمعه بعد ماصدعنا راس النظام ان لا يمكن ادخال المساعدات برا الا بموافقه اسرائيل وعلشان كده كانت بيتم اسقاطها جوا ! والغرض واضح شو لان الاسقاطات لا تمثل 1% من االالف الاطنان اللى يمكن ادخالها يوميا عبر المعبر !
غسل السمعه جيه بعد تصريحين لبايدن والنتن لما قالو ان مصر هم من ترفض ادخال المساعدات وان بايدن طالب الرئيس المصري مرتين بفتح المعبر لكنه رفض !
دلوقتي بقي الشيخ العرجاني بيحاول يسرق انتصار وهمي بعد شغل السمسره بتاعه علي المعابر علي مدار 7 شهور
مبيعلنوش عن الى بيموت بعدها فى المستشفيات؟؟اغلبهم يموت خلال ايام في المشافي لذا الاعداد تكون قليله في الاعلام .
إذا رأيت مروحية يسعور تهبط في منطقة الاستهداف تأكد أن القتلى أكثر من الجرحى .
رسمياً الزيتون صدت هجوم الجيش الإسرائيلي بنجاح
الجيش انسحب من الزيتون، بانتظار فيديوهات لبقايا آلياته المحطمه