قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
في غزة ؟!
ان شاء اللهيارب الهدنة دي تستمر والناس ترجع بيوتها وتتعمر غزة والمقاومة تحسب حساباتها كويس... دي تجربة عملية أليمة... بس كلها دروس قوية جدا
بس لسه الكلاب في شمال غزة... لسه قصص عقبال ما يغوروا ف داهية... وبعد تصفية الموضوع غالبا نتنياهو غار في ستين داهية جوة اسرائيل وبراها ولا اظن حماس حتسلم تماما من الداخل لان الثمن كان ضخماالحرب دي كده انتهت .. بشكل تدريجي .. فضيحه الشفاء انهت الحرب دي
او ممكن المجنون الصهيوني يقول عليا وعلى اعدائي ويولع الجبهات التانيه .... اظن دا مرجح جدا
لان رقبته على المحك
ياخى ادعى متشفشى اسرائيلمتى اشوف اليوم الي تحرق فيه اسرائيل حزباله؟
ان شاء الله الاثنين يحرقون بعض ومانشوفهمياخى ادعى متشفشى اسرائيل![]()
للاسف في احتمال كبير جدا باشتعال الجبهات الشماليه او بشكل اقل الجنوبيه .بس لسه الكلاب في شمال غزة... لسه قصص عقبال ما يغوروا ف داهية... وبعد تصفية الموضوع غالبا نتنياهو غار في ستين داهية جوة اسرائيل وبراها ولا اظن حماس حتسلم تماما من الداخل لان الثمن كان ضخما
نتنياهو يعرف جيداً ان بعد الحرب راح يخسر مستقبله السياسيللاسف في احتمال كبير جدا باشتعال الجبهات الشماليه او بشكل اقل الجنوبيه .
مثل ما كلنا عارفين نهايه الحرب هي مشنقه للصهيوني .. اظن انه مش هيسلم بسهوله لكده .