قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
عادي جدا انا عربي ومسلم وشغال اصرف رواتب للحكومه الفلسطينيه من سنوات طويله وابني منازل وعيادات ومدارس وطرق ويكأنها حكم ذاتي في ضل السعوديه وغيري يتفرج وهو جاره ولكن عرفات لما جاء وقت اوسلو فضل الحكم تحت إسرائيل وليست السعوديه التي تصرف عليهموانت على أي أساس هتاخد الأرض!!
اسرائيل قالتلك خد اللي انت عايزه تقوم رايح واخده
زي ما قولت وعد بلفر مش هيموت
يعنى ده ارهابي مسيحىوالله وتالله وبالله
أن داعش و أخواتها و الحركات الارهابية الجديدة التي سوف تظهر بعد هذه الأحداث لن تتعب في حملات التجنيد
بكل بساطة يعرض لك مقطع عن تصريحات الأمريكيين
ثم بعدها
مقطع عن أفعال الحكومات العربية
عادي جدا انا عربي ومسلم وشغال اصرف رواتب للحكومه الفلسطينيه من سنوات طويله وابني منازل وعيادات ومدارس وطرق ويكأنها حكم ذاتي في ضل السعوديه وغيري يتفرج وهو جاره ولكن عرفات لما جاء وقت اوسلو فضل الحكم تحت إسرائيل وليست السعوديه التي تصرف عليهم
لذلك لو عرض علينا الضفه والقدس وغزه بنوافق بدون كلام لانه الغرض الاساسي
اي بالله الحضن العربي والعروبه اولى من الصهيونيوباقي الاراضي العربية المحتله اظيفها للقائمة
بدل ما تاخذها اسرائيل
طيب نطالب الشعب الفلسطيني يخرج مظاهرات يطالب الجيش السعودي بالنصرة و السيطرة مفيش مشكلة يعنى لما انتصر جيش صلاح الدين حد جه قال ده جيش مصرى لا جيش مسلم فقط أرض اسلاميه و اخدها المسلمينعادي جدا انا عربي ومسلم وشغال اصرف رواتب للحكومه الفلسطينيه من سنوات طويله وابني منازل وعيادات ومدارس وطرق ويكأنها حكم ذاتي في ضل السعوديه وغيري يتفرج وهو جاره ولكن عرفات لما جاء وقت اوسلو فضل الحكم تحت إسرائيل وليست السعوديه التي تصرف عليهم
لذلك لو عرض علينا الضفه والقدس وغزه بنوافق بدون كلام لانه الغرض الاساسي
خليها جيش مسلم علشان اللى يقدر يجىاي بالله الحضن العربي والعروبه اولى من الصهيونيلاول مره لو تطبق الامر تنكسر القاعده العربيه (يحتلها الصهيوني ولا يحكمنا عربي)
حنا نجيبها بالسياسه وبدون خسائرطيب نطالب الشعب الفلسطيني يخرج مظاهرات يطالب الجيش السعودي بالنصرة و السيطرة مفيش مشكلة يعنى لما انتصر جيش صلاح الدين حد جه قال ده جيش مصرى لا جيش مسلم فقط أرض اسلاميه و اخدها المسلمين