مين قال امس وتيره القصف قليله؟امس وتيرة القصف قليلة ؟ ماذا ينوون
امس تم مسح احياء كامله وتم تسجيل اعلى حصيلة شهداء خلال 24 ساعة 756 شخص
منذ بداية الحرب
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
مين قال امس وتيره القصف قليله؟امس وتيرة القصف قليلة ؟ ماذا ينوون
وبرضه بيدل انه المخطط بيتفرج على افلام امريكانى كتير.حركة القوات الخاصة دي في غزة
عاملة كانك عايز تقعد محمد صلاح في ميكروباص ترامكو من غير ما حد يعرف هوا مين الساعة 2 الضهر في الصيف في موقف عبود و بعدين يركب مترو العتبة و محدش يعرفه برضه و ياكل في كشري ابو طارق و بعدين يروح التجمع ينام
عاش على التخطيط الاستراتيكي .. اطمنت انا كدا على خطط الغزو
الإمارات البارحة...البحرين اليوم ....![]()