بالحنية على صهاينة المنتدى يا أخي ، الضرب في الميت حرامما كنت اتخيلها . أين هو التروفي الذي يعتبره البعض الملاك لي على اليمين.
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
بالحنية على صهاينة المنتدى يا أخي ، الضرب في الميت حرامما كنت اتخيلها . أين هو التروفي الذي يعتبره البعض الملاك لي على اليمين.
انا مش عارف ازاي دا وزير امن قوميالراجل ده هيموت محروق بسبب كمية الحزق اللي بيعملها
كل ماعنده دفعه لليهود جيبه خالي
لا يا حماس، خلاااااص
سيضر بشعور صهاينة المنتدى
بلاش فتحة الصدر ديبراحتك يا شالوم
بس لو فرج جالك و انت ناسي فرج حتتمنى ايران ترجع تاني تكون اسوء كوابيسك