قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
شكله بعد ما نجح وخد غرضه من اليهود هيقلب علي نتنياهو ومش عايز صداعترامب ينشر فيديو لجيفري ساكس وهو يشتم نتنياهو ويقول انة يجرنا إلى الحروب
شكله بعد ما نجح وخد غرضه من اليهود هيقلب علي نتنياهو ومش عايز صداع
ترامب ليس لديه ما يخسره كده كده دي المدة الرئاسية الثانية والأخيرة له واليهود مش هيقدروا يضيفوا له حاجة فممكن يقدر يتعامل بأريحية معاهم أكثر عن مدته الاولي ويحاول يبحث عن مصلحة أمريكا ويفضي نفسه للصينلا اليهود استحالة بس هو تلاقي نتنياهو طالب منة حاجة سقفها عالي او بيضغط علية علشان المفاوضات تنجح مثلاً
مسؤول أميركي رفيع مطلع علي المفاوضات :
تبين أن محمد السنوار أكثر "عنادًا" من شقيقه يحيى
![]()
![]()
![]()