الآن الضيف يعلن بدء عملية طوفان الاقصى

ما هو مستقبل الحرب الفلسطينية الاسرائيلية

• يستمر نتياهو في حكومة اسرائيل وتستمر الحرب

الأصوات: 160 55.7%
  • تنتهي الحرب وتعترف اسرائيل بالهزيمة بعدم القضاء على حماس

الأصوات: 127 44.3%

• مجموع المصوتين
    287
بعدها حصل اتفاق مع حماس .وحماس نشرت جنودها على طول الحدود المصريه .
يبني عدوك مش أنا عدوك أمامك مقفل المعبر المصري .
يعزيزى انا بتكلم عن قفل الانفاق وسببه التفاهمات جت بعد كده
المعبر مفتوح من ناحيتى متقفلش لكن لما عربيه تدخل ارضك وتنضرب مين هيتحملها حات عربياتك وجنودك وتعالى خدها من عندى وتحمل المسؤليه بتاعها جوه المعبر بتاعك
...
انا مع فلسطين لكن لن نقبل المزايدات او التخوين فى احنا عشنا الى حصل ولسه المصادر والفديوهات موجوده

بففف أمميا هههه ضحكتني والله
Screenshot 2023-10-26 111244.png

‏الاستعداد لغزو غزة: جيش الاحتلال الإسرائيلي يدرب مئات الأطباء والمسعفين للانضمام إلى القوات القتالية داخل غزة؛ إسرائيل تنشئ مركزين للطوارئ بالقرب من غزة لتقديم الرعاية الحرجة للجنود الجرحى.

بالقرب من غزة ،
فكرة ممتازة ، بالتوفيق 😂

هل انت الى لسه عايش فى الوهم وشايفها مسرحيه
مشاهدة المرفق 635363

استعرضت كتائب عزالدين القسام الجناح العسكري لحركة حماس قدراتها العسكرية في غزة‏.على حدود مصر

ولا تزعل نفسك ...اهو الصهاينة بتاخدلك بثارك
وكل يوم بتعملها مذبحة .
عيش وانتعش والحياة حلوة

انت بس ارفع اسم حماس من قائمة الارهاب احنا نشكرك
ترا غزاويين من السنة 😞

قائمة المنظمات الإرهابية بحسب حكومة السعودية​

‏تعمل القوات الإسرائيلية داخل غزة كل ليلة لإنشاء منطقة أمنية جديدة؛ يقوم جيش الاحتلال الإسرائيلي بإزالة المتفجرات وإزالة العوائق كخطوة أولى لإقامة منطقة عازلة عبر الحدود بأكملها؛ ولن يتمكن سكان غزة بعد الآن من الوصول إلى المنطقة الحدودية. ⁦‪

بياعين كلام
نفرض هم بياعين كلام
على الاقل نقدر نقول هم من الشيعة
انت الي مش بياع كلام ايش عملت لغزة ؟
انتوا حتي كل محلات مثل استاربكس مك دونالدز و غيرها الي تساعد اسرائيل موجود عندكم و يوميا تشربوب قهوة الي تساعد بقتل اطفال السنة في غزة
انتوا بفهم ايش عملتوا لغزة علشان نقول ايران بياعين كلام
كل سلاح المقاومة و تدريبات من ايران
والله عيب عليكم
حتي تصريح قوي واحد منكم رسميا ما ماطلع لحماية حماس
حتي محلات و ماركات التي تساعد اسرائيل موجود عندكم
عيب عيب عيب عليكم تنتقدون ايران في وقت دفع فاتورة استاربكس الي تشربونه يروح لقتل اطفال غزة
عييييييييييييب 💔

يعزيزى انا بتكلم عن قفل الانفاق وسببه التفاهمات جت بعد كده
المعبر مفتوح من ناحيتى متقفلش لكن لما عربيه تدخل ارضك وتنضرب مين هيتحملها حات عربياتك وجنودك وتعالى خدها من عندى وتحمل المسؤليه بتاعها جوه المعبر بتاعك
...
انا مع فلسطين لكن لن نقبل المزايدات او التخوين فى احنا عشنا الى حصل ولسه المصادر والفديوهات موجوده

طيب ما تفتح المعبر ليش مقفلو مدام عايزني اخدها من عندك

يديعوت: مظاهرة لعائلات الأسرى والمحتجزين أمام مبنى وزارة الدفاع في تل أبيب للمطالبة بالإفراج عن أبنائها

الموضوع مليان اخونج ودواعش
الحكام يعرفون شو صاير بالدنيا اما انت معلوماتك من خلف الكيبورد
على رايك معلوماتى من خلف الكيبورد ..ادينى مستنى القادة العظماء بتوعنا اللى ملهمش وزن ذبابة عند الغرب هيعملو ايه

يديعوت: قادة الاتحاد الأوروبي يطالبون بفتح ممرات إنسانية ووقف إطلاق نار إنساني لكي يتمكنوا من نقل مساعدات عاجلة إلى غزة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى