مصر تقر ضوابط تحصيل رسوم إقامة الأجانب بالدولار

محدش مهتم لولا ان هما الى بيبدأو بالخطأ محدش كان كلامهم او اهتم حتى لكن دئمأ هما الى بيبدأو ..صعب تلاقى مصرى مهتم بالاخبار بتاعت السعوديه لكن العكس صحيح

ده فيه منتدى معمول خصوصاً للسعودية والسعوديين + الهبد :ROFLMAO:

ده فيه منتدى معمول خصوصاً للسعودية والسعوديين + الهبد :ROFLMAO:
كما قلت مين الى بدأ ...حاول تقرء الكلام كامل وتفهم لا داعى للرد السريع كالعاده .....ننتهى هنا اليوم لان لا طاقه لى للنقاش
هذا المقصود بالوصف احمرار الرقبة
يارجل متستخفش بالناس ارجع لكلام الشاب وهتعرف المقصد بتاعه بلاش تبرير الافضل ان تنهاه ولا تبرر ليه

كما قلت مين الى بدأ ...حاول تقرء الكلام كامل وتفهم لا داعى للرد السريع كالعاده .....ننتهى هنا اليوم لان لا طاقه لى للنقاش

يارجل متستخفش بالناس ارجع لكلام الشاب وهتعرف المقصد بتاعه بلاش تبرير الافضل ان تنهاه ولا تبرر ليه

الوصف عادي جداً

مالي علاقه بنية الرجل وصف او شتيمة

للأسف البعض تطاول عل الشعب المصري الشقيق في هذا الموضوع .. وهذا لا يجوز .
لكل دولة الحق في اتخاذ ماتراه في مصلحتها .

لان في وقتها الاتراك المعادين في مصر مش يعني المصريين الشعب
حمران العتاري يقابلها وصفات اخرى بسبب تأثرهم من المناخ عندنا

هذا المقصود بالوصف احمرار الرقبة
انا بتكلم العضو ع @العديم هو القصده الشتيمة اما القصيده عارف انه الكلام المقصود بيه الاتراك

هوا بس محدش غلط هو غلط ليه؟

انا بتكلم العضو ع @العديم هو القصده الشتيمة اما القصيده عارف انه الكلام المقصود بيه الاتراك

طيب بالله عليك حد يتكلم مع حد اسمه العديم

انتقوا خصومكم ياخونا بلاش قرف😂

خلاص يا جماعة انا اللي حمر العتاري امسحوها فيا
خلونا في الموضوع

شفت كمية كلام غريب وتعليقات اغرب فيه ناس مش فاهم او مش بتفكر فى هخلى الرد عام لان حقيقى صعب تتناقش معاهم او تفهمهم ...

الى متابع الشأن المصرى هيفهم القرار ليه .ملخص شديد مصر فيها ملاين الاجئين الغير شرعين وفيه بيجى بفيزا ويكسرها ويكمل فى مصر بى 10 سنين ده خلق ازمه كبيره فى السلع والدولار وغيره وكمان بيهدد مصر بتغير ديموغرافيى القرار موجه لتك الطبقه الاجئين ولا علاقه له بسياحه او غيره
اي قرار في دولة بالعالم ... لازم تتم صياغته صح حتى يفهم . انما تجيني تقول السياح وبعدين تقول المتخلفين ... هو اللي يصيغ القرارات مش عارف بقول ايه .. والا القرار مفصل عشان محدش يعرفه الا انتوا بس ...

ان كان للمتخلفين فيفترض ان يحدد من البدايه ان القرار بشأن المتخلفين والمنتهية صلاحية تأشيراتهم واقامتهم ولا يجيب طاري السياحه نهائيا ...

خلاص يا جماعة انا اللي حمر العتاري امسحوها فيا
خلونا في الموضوع
لا ليه اليغلط يتعاقب ده ال انا اعرفة من غير كده تبقى فوضى و كل واحد يشتم زي ما هوا عاوز لو كان الموقف العكس كان اتعاقب علطول من غير تبليغ حتي

أنا مبلغش عن المشاركة مستني انه يرد مع ان اليشتم بالطريقة دي اعتقد يبقى انسان جبان

عديم الاخلاق والادب
لا يتم مخالفه هؤلاء طبقا لقوانين المنتدي القوانين لا تطبق علي مثل هؤلاء

القرار جيد .
لكن لا صلاح حال لمصر فى وجود السيسي و حكومته .
اذا أرادت مصر حل جذرياً لمشكلتها الاقتصادية ، يجب تغيير الرئيس والحكومة ، لأن الأزمة هي أزمة ثقة.

"الوصف الدقيق الذي نعت به الإمام تركي أولئك الغزاة في قصيدته أضفى على هؤلاء بعدًا سلبيًّا بقي أثره إلى اليوم «مثلاً» من أمثال أهالي وسط الجزيرة العربية يتَنَدَّرون به على ذوي صفات اللؤم والظلم والجهل ويطلقون عليهم هذا اللقب"

ووصف للأتراك غالبا

هي قيلت في الاتراك وحتى لو قيلت في المصريين

يااخي القصيدة قيلت ولها مناسبتها ووقتها

نحن لانستحضر شتايم عبدالناصر لنا ولملوك السعودية حينما نتحدث معكم لأن لها وقتها وظروفها

لذلك ارجو ان يكون الرد للعضو وليس للسعوديين

يااخي القصيدة قيلت ولها مناسبتها

نحن لانستحضر شتايم عبدالناصر لنا ولملوك السعودية حينما نتحدث معكم لأن لها وقتها وظروفها

لذلك ارجو ان يكون الرد للعضو وليس للسعوديين
انا كلامي موجه للعضو ع @العديم لم أوجه كلام لعضو اخر
الأعضاء السعوديين هما البيدفعوا عنه و هما من يردوا دون توجيه كلام مني ليهم

ملحوظة الشتيمة في مصر أو الشعب المصري بتحصل هنا من اكتر من عضو سعودي دون سبب او بداية كلام من أعضاء مصريين و في الاخر تحولوا تقول ان "لا اصل الكلام ده ليه معنى تاني"

عودة
أعلى