الآن متابعة التطورات في السودان

نمط الرقابة(مفعل): سوف تخضع اي مشاركات جديدة للموافقة اليدوية من قبل طاقم الإدارة
مضيعناش غير الثقة العمياء ده
و الله و الله و الله
ناس في المنتدى هنا أحسن من بعض الحمير في بعض المراكز القيادية و أبصملك بالعشرة
بص يا يوسف انا كتبت تعليقين قبل ده و مسحتهم وكل تعليق ليه سببه و عشان احنا فى رمضان فا مسحتهم و هكتفى انى افكرك انى قولتلك قبل كام شهر ان انا مابحبش جو خناقات الفيس بوك و انى مش مع طرف على طرف وهعتبر ان حماسك اخدك فقط لا غير...بص لو انت شايف ان فى ناس هنا هتعرف اكتر من المخابرات السودانية فى المواضيع "السودانيه" فا ده طبعا رأيك و انت حر فيه بس انا مختلف معاك فيه و بالمناسبة مش عاوز اغيرهولك

ثواني معلش هوا دا بجد
قداس عيد القيامة و البث للتراويح و مباشر
هما الجماعة في التلفزيون شاربين ايه

دي القناة الخامسة بتاعت اسكندرلا..مرفوع عنهم القلم اصلا الاسكندرانية

قبل قليل استمعت لحمدتي وهو يعلن

القوات المصرية لم تقاومنا ونحن نعتبرهم اناس عزل وهم في معسكرنا وماكلين وشاربين

(واي تعامل مع المصريين ) نحن جاهزين لارجاع اولادهم

ونحن نحتفظ بهم في مكان امن

وكانها رسالة لمصر ان تتواصل مباشرة مع حمدتي لتوكد له وتضمن انها لن تتدخل ولن تنحاز للبرهان

هو يريد ضمانات فقط مصريه بعدم التدخل

فديو تصريح حميدتي عن وضع القوات المصرية

بص يا يوسف انا كتبت تعليقين قبل ده و مسحتهم وكل تعليق ليه سببه و عشان احنا فى رمضان فا مسحتهم و هكتفى انى افكرك انى قولتلك قبل كام شهر ان انا مابحبش جو خناقات الفيس بوك و انى مش مع طرف على طرف وهعتبر ان حماسك اخدك فقط لا غير...بص لو انت شايف ان فى ناس هنا هتعرف اكتر من المخابرات السودانية فى المواضيع "السودانيه" فا ده طبعا رأيك و انت حر فيه بس انا مختلف معاك فيه و بالمناسبة مش عاوز اغيرهولك
هو ما يقصدش الجانب السوداني ياسطا

الطائرة اجار

جيب لي دليل ...... مهوب تغريده لمهتم بتويتر ..... عشان افرح معاك

‏لقطة الشاشة ١٤٤٤-٠٩-٢٤ في ١١.٤٢.٤١ م.png

الان حتشوفوا التصريحات العربية الرنانة التي تعودنا عليها
1_ منعطف تاريخي مهم
2_ قوى الشر والظلام
3_ قوى الاستكبار والخيانة
4_ المؤامرات الخارجية
5_ سيسجل. التاريخ
6_ تكالب الأعداء المتربصين
وفي النهاية هي أطماع أنانية لمسؤولين سابقين وقادة جيش ليتربعوا على كرسي الرئاسة وجني الأموال وايداعها في بنوك اجنبيه

عودة
أعلى