الآن متابعة التطورات في السودان

لذلك بعد الحسم و تأمين البلاد لابد من اعلان عن موعد للانتخابات حتى يستقر البلاد و تسلم للمدنيين حتى تبدأ مرحلة البناء و التنمية
وكذا البرهان وش استفاد الا اذا كان بيحول نفسه مدني و يفوز الانتخابات

يا أخي دول دفاع جوي مش صاعقه وادي النقيب قائدهممشاهدة المرفق 570242

ماعرف التمويه

بس هذا مش لبس صاعقة !

FtwzneNXoAAyAPZ (1).jpg

ياخي لا مصر نموذج ناجح
الاغرب ان حتى اغلب الدبلوماسية مش معاك ..كلام مع بعض دول الخليج ..اتحاد اوربى...اميركا...

حتى فى رد عمرو موسى باين دا احنا اتالشنا حتى دبلوماسيا

مازلت اشك ان الوضع تدريب ومناورات

الجنود الرهائن تابعين لكتيبة دفاع جوي منوط بها تامين سد مروى طبقًا لاتفاقية مع الجانب السوداني من سنين..دول حتى طلعوا قالوا لن القوات المصرية هناك ما بتدفعش فواتير الكهرباء الي وصلت تبقا لروايتهم 50مليون جنية سوداني 🤦‍♂️

الاغرب ان حتى اغلب الدبلوماسية مش معاك ..كلام مع بعض دول الخليج ..اتحاد اوربى...اميركا...

حتى فى رد عمرو موسى باين دا احنا اتالشنا حتى دبلوماسيا
ماهو وزننا الحالي ليحدثنا أحد؟؟!!

الجنود الرهائن تابعين لكتيبة دفاع جوي منوط بها تامين سد مروى طبقًا لاتفاقية مع الجانب السوداني من سنين..دول حتى طلعوا قالوا لن القوات المصرية هناك ما بتدفعش فواتير الكهرباء الي وصلت تبقا لروايتهم 50مليون جنية سوداني 🤦‍♂️
كمان هناك مديونين ياخي ق.. ه

عجيبه كيف كتيبه دفاع جوي تأمن سد المفروض قوة اخرى
ولا انا غلطان !؟

عجيبه كيف كتيبه دفاع جوي تأمن سد المفروض قوة اخرى
ولا انا غلطان !؟
فيه طيارتين في اثيوبيا لا تزال شغاله ممكن احتياطا من قصف جوي إثيوبي للسد

كيف يقال ان مروى تم تحريره !!

يمكن في محيطه كما قال قائد الجيش ان الحرب كر و فر يعني يسيطر اليوم غدا يخسر و ينسحب

ايش دخل العرب في الموضوع اذا اهل البلد نفسهم ما يهمهم مستقبله
فشل عرب متكرر..
كل دولة عربية وامنها القومى من دول مجاورة فشلت فية استخباريا..عسكريا..سياسيا..ماليا

لو مضايقك عربى خلاص الغيها من الجملة

عودة
أعلى