لقاء بين ⁧‫أردوغان‬⁩ و ⁧‫السيسي‬⁩ بحضور أمير دولة ⁧‫قطر‬⁩

الشيخ الرئيس @Alucard
انت انهى واحد فيهم اللى فى الاسكرين ولا اللى فى الموضوع ؟

دى اعراض شيزوفرنيا مينفعش تسكت عليها
نصيحة اخوية يا تروح تكشف
او تصفى قلبك وتبطل كيد

لان الحالة كدا صعبة ربنا يعينك ومتتطورش عن كدا

قسما بالله انت هبيد كبير وما عندك سالفة
ولا علم

بتقسم على شىء فى علم الغيب عشان تثبت وجهة نظرك اللى مالها داعى

استغفر ربك بس
واقرى ردودك قبل ما تبعت الرد عشان لا تجيب العيد
متتحمقش أوي كدة هو أحنا بنبيع سبح ومصليات في شرم ولا الغردقة وبما أننا شعب متدين بطبعه فمشفتش الطوابير اللي بتبقي على درينكز عشان البيرة والمزاج يوم الوقفة ورأس السنة

مين كفر الجيش المصري هنا !
والله يا اخي كانو مشرفين في المنتدي هنا وليسو اعضاء فقط وخصوصا في عز ازمة الخلاف السعودي المصري بس تقريبا الناس ذاكرتها ضعيفه وبتنسي بسرعه

الشيخ الرئيس @Alucard
انت انهى واحد فيهم اللى فى الاسكرين ولا اللى فى الموضوع ؟

دى اعراض شيزوفرنيا مينفعش تسكت عليها
نصيحة اخوية يا تروح تكشف
او تصفى قلبك وتبطل كيد

لان الحالة كدا صعبة ربنا يعينك ومتتطورش عن كدا

أهلا أخي.

قطر قامت بالتوقيع على اتفاق العلا منهية بذلك خلافها مع السعودية ومن في معيتها. اللحظة التي تقوم قطر فيها بإغضاب السعودية سأنزل عليها بكل قسوة وكراهية ونقمة. اللحظة التي تبحث فيها قطر عن رضى السعودية سأشعر بالرضى الغامر.

#بسيطة

كذلك أعتقد أن كثير من الاخوة في مصر كانوا غاضبين جدا من اردوغان خصوصا عندما قال الرئيس السيسي حفظه الله اتصالح مع اللي بيقتلوا ولادي ثم وجدوه يصافحهم عادي. إذا وجدتم مبرر للسيسي فستجدون مبرر زيه لاخوكم اللي على باب الله.

#ذكريات

تحية،،

متتحمقش أوي كدة هو أحنا بنبيع سبح ومصليات في شرم ولا الغردقة وبما أننا شعب متدين بطبعه فمشفتش الطوابير اللي بتبقي على درينكز عشان البيرة والمزاج يوم الوقفة ورأس السنة

ايه دخل دا فى كلامى وردى على الاخ ؟؟

هو عشان فى ناس بتشرب بيرة يبقى كدا مفيش دين ؟

طيب ايه رايك ان قطر فيها ناس بتشرب خمرة وفيها شواذ وفيها دعارة معنى كدا ان البلد باعت دينها ؟

ايه رايك ان رئيسك مرسى اول لما مسك هو اللى جدد الرخصة للكباريهات هل كدا باع دينه ؟

متخليش سواد قلبك يطلع فى اى هبل وخلاص خليك منطقى شوية وافهم قبل ما ترد

أهلا أخي.

قطر قامت بالتوقيع على اتفاق العلا منهية بذلك خلافها مع السعودية ومن في معيتها. اللحظة التي تقوم قطر فيها بإغضاب السعودية سأنزل عليها بكل قسوة وكراهية ونقمة. اللحظة التي تبحث فيها قطر عن رضى السعودية سأشعر بالرضى الغامر.

#بسيطة

كذلك أعتقد أن كثير من الاخوة في مصر كانوا غاضبين جدا من اردوغان خصوصا عندما قال الرئيس السيسي حفظه الله اتصالح مع اللي بيقتلوا ولادي ثم وجدوه يصافحهم عادي.

#ذكريات

تحية،،

اه يعنى انت معندكش مبدأ

زى موج البحر معاهم معاهم عليهم عليهم

جدع يا الو كارد

طيب ليه بتعيب على المصرين اللى زيك دلوقتى لما بيعملوا كدا مع بلدهم ؟

مع انك مش خليجى ولا سعودى

والله يا اخي كانو مشرفين في المنتدي هنا وليسو اعضاء فقط وخصوصا في عز ازمة الخلاف السعودي المصري بس تقريبا الناس ذاكرتها ضعيفه وبتنسي بسرعه

مشرفين قاموا بتكفير الجيش المصري؟

ما ظنيت اخوي خصوصا انه الى قريب كانت اغلبية الاشراف في المنتدى عضويات مصرية. وحتى اليوم لم تخل مواقع الاشراف من مشرفين مصريين.

اه يعنى انت معندكش مبدأ

زى موج البحر معاهم معاهم عليهم عليهم

جدع يا الو كارد

طيب ليه بتعيب على المصرين اللى زيك دلوقتى لما بيعملوا كدا مع بلدهم ؟

مع انك مش خليجى ولا سعودى

لا لا فاهم خطأ.

مبدأي رضى الرياض. هذا مبدأ جوهري سواء كنت تعمل في السياسة او متابع لها.

عندما ترضى الرياض سأرضى وأشعر بالغبطة، عندما تغضب الرياض سأغضب وأهجم بشراسة على من يغضبها.

هذا اسمه الولاء أخي،

أنا ولائي للبلد اللي عايش في خيرها. ولا أخجل من هذا الأمر بل هو نوع نادر من أنواع الامتنان + المصداقية العالية.

لا أعيب على المصريين ولن أعيب. انا ربما لا تعرفني جيدا، أنا أحب المصريين لكن لا أخشاهم عندما أقول رأيي وهذا عامل لي مشكلة مع أقلية منهم :تمام:

كذلك انا افخر بانني كاتب مقالات ومحلل مميز أكثر قرائي من مصر والسعودية فكيف تريدني أن أخسر متابعيني وقرائي ومن يتفاعل معي؟

لا لا فاهم خطأ.

عندما ترضى الرياض سأرضى وأشعر بالغبطة، عندما تغضب الرياض سأغضب وأهجم بشراسة على من يغضبها.

هذا اسمه الولاء أخي،

أنا ولائي للبلد اللي عايش في خيرها. ولا أخجل من هذا الأمر بل هو نوع نادر من أنواع الامتنان + المصداقية العالية.

لا أعيب على المصريين ولن أعيب. انا ربما لا تعرفني جيدا، أنا أحب المصريين لكن لا أخشاهم عندما أقول رأيي وهذا عامل لي مشكلة مع أقلية منهم :تمام:

كذلك انا افخر بانني كاتب مقالات ومحلل مميز أكثر قرائي من مصر والسعودية فكيف تريدني أن أخسر متابعيني وقرائي ومن يتفاعل معي؟

هحتفظ بردك دا للذكرى وعشان هنحتاجه فى نقاشات اخرى معك😁

الرئيس التركي رجب طيب أردوغان قال إن عملية بناء العلاقات بين #تركيا و #مصر ستبدأ باجتماع وزراء من البلدين، على أن تتطور المحادثات انطلاقا من ذلك، بحسب تصريحات نقلتها رويترز
#الشرق_مصر
#اقتصاد_الشرق

هحتفظ بردك دا للذكرى وعشان هنحتاجه فى نقاشات اخرى معك😁

أرجو أن تنتصر علي وتكشف لي يوما أنني كنت مخطيء حتى أعدل قناعاتي. اخوة كثير في المنتدى ساعدوني على تعديل قناعاتي وأضافوا لي معلومات لا نهاية لها وأنا ممتن لهم. تخيل لو عشت عمري على خطأ لأنني عنيد فقط. مضيعة للحياة 🙃

لا مشكلة من الخطأ، المشكلة فيمن لا يتحمل أن يصحح له الآخرين أخطاءه.

والحق يقال أنت من أكثر الناس إنصافا واعتدالا حتى وقت الاختلاف ولهذا أجمع الأعضاء على احترامك.

هذا آخر رد لي في الموضوع حتى لا أحرفه عن مساره.

تحية وتقدير،،

لا لا فاهم خطأ.

هذا اسمه الولاء أخي،

رأيك شئ وولائك شئ اخر لما تبني ده اسمه تطبيل مش ولاء

اردوغان والسيسي شخصان لعمله واحده ابوهم الدولار وامهم اليورو مع اختلاف الشعارات واحد اسلاميه والاخر بشعارات وطنيه

أرجو أن تنتصر علي وتكشف لي يوما أنني كنت مخطيء حتى أعدل قناعاتي. اخوة كثير في المنتدى ساعدوني على تعديل قناعاتي وأضافوا لي معلومات لا نهاية لها وأنا ممتن لهم. تخيل لو عشت عمري على خطأ لأنني عنيد فقط. مضيعة للحياة 🙃

لا مشكلة من الخطأ، المشكلة فيمن لا يتحمل أن يصحح له الآخرين أخطاءه.

والحق يقال أنت من أكثر الناس إنصافا واعتدالا حتى وقت الاختلاف ولهذا أجمع الأعضاء على احترامك.

هذا آخر رد لي في الموضوع حتى لا أحرفه عن مساره.

تحية وتقدير،،

يابرنس انت فهمتنى غلط

الموضوع مش انتصر عليك وتنتصر عليا

انت ليك كامل الحق انك تعرض وجهة نظرك حتى لو مخالفة للجميع

لكن انا اتكلم فقط عن بعض الردود بتكون استفزازية وكيدية

هضرب لك مثال

لبنان حاليا فيها ازمة اقتصادية طاحنة والجميع يعلم ذلك

انا ممكن ادخل اقولك لبنان دولة فاشلة واقتصادها فاشل وحكامها فاشلين وهى عبارة عن مقاطعة ايرانية

وممكن ادخل اقولك ان حكومة لبنان اخطأت اقتصاديا وسبب سقوط الدولة سيطرة حزب الله على مفاصل الدولة وبقى اقتصادها موازى لاقتصاد الدولة بسبب دعم ايران لهم ولازم حل جذرى

انت اسلوبك فى مواضيع مصر هو الرد الاسلوب الاول

اللى اطلبه منك هو انك تتعامل بالاسلوب الثانى

سيدنا عمر ابن الخطاب قال رحم الله من اهدى الى عيوبى

اهدى لى عيوبى احبك واحترمك
لكن تعايرنى بعيوبى ؟؟

انت خارج الملعب فى مواضيع مصر

ودايما اللى خارج الملعب بيشوف احسن من اللى فى الملعب

لكن اطرح طرحك باسلوب يحترمنا عشان نتشوق لمشاركاتك

انا اول لما بشوفك فى موضوع بعرف انه هيتقفل وفى عضوين تلاته هياخد حظر ههههههه

منتظر ردودك بقى 🌹

اردوغان والسيسي شخصان لعمله واحده ابوهم الدولار وامهم اليورو مع اختلاف الشعارات واحد اسلاميه والاخر بشعارات وطنيه

يعني ماحصلت عذر للخليفة رحت دسيت السيسي في الموضوع .

طيب ما علينا , هات رايك باردوغان وسوريا ؟

يا خسارة دعم الاخوان لليرة التركية بعد ما شلحهم الدولارات رجع يقيم علاقاته مع الدول التي يتهمهم بالإرهاب وقتل الإخوانية

لي غيرت رايك في اردوغان ؟ الم تكن دوله اسلامية مثليه اقصد خلافه

عودة
أعلى