الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ياريس بنتكلم على افضل مباراة مثل فيها منتخب عربي بلدة مش بنسرد مباريات ولا بنقول افضل مشاركة لمين وانا محب على فكرة للمنتخب المغربي وراجع مشاركاتي وما قولتة قبل ذلك اما بخصوص حديث العهد او سني صغير دي فهي غير حقيقية ومستغرب انك بتكون حكم على فهم خاطئ لما قولتة كمان... ودة معناة انك قليل الخبرة فعلاً زمش بتفرز كويس وبدون ما اطول عليك خبرتي في المجال قدك 10 مرات وانا بقولها بكل تواضع كمان
انت خبرتك فنكوش ياريس و انت لا تعلم عن مبارات المغرب و المانيا 1986 هههههه، احتراماتي

يوم الاربعاء القادم

انت خبرتك فنكوش ياريس و انت لا تعلم عن مبارات المغرب و المانيا 1986 هههههه، احتراماتي

والله ما في فنكوش غيرك مش فاهم السؤال وداخل براسك تتكلم و تقول حاجة تانية خالص وتحكي في حاجة غير السؤال نفسة وهههوخخووو وخلاص وحديث يليق بيك ... استمر مع نفسك

اسباب خسارة قطر هي عدم الاستعداد البدني

**

عدد الدقائق التي لعبها لاعبى منتخبات كأس العالم مع انديتهم في الدوريات المحلية منذ بداية موسم 22/23 .

مشاهدة المرفق 530796
يجي بعد قطر مباشرة السعودية وتونس 🤭

اذا لم تأتي بنية الفوز على الخصوم فلا تشارك في البطولات و اجلس في بيتك افضل

انا اشوف انهم يحطون نيتهم لعبونا ولا ينخرب ، اذا راح اللاعب لا تروح رجله

والله ما في فنكوش غيرك مش فاهم السؤال وداخل براسك تتكلم و تقول حاجة تانية خالص وتحكي في حاجة غير السؤال نفسة وهههوخخووو وخلاص وحديث يليق بيك ... استمر مع نفسك
حتى انت استمر مع نفسك يارايس الخبراء تم افحامك بالارقام و ليس لك رد، من حقك تقول انك معجب باداء المنتخب الجزائري ف2014 او انك تعتبرهم الاقوى حتى انا كنت من اكبر مشجعيهم ف 2014 و فعلا شرفوا كل العرب و الافارقة، لكن ان تنفي انجازات الآخرين فهو إما جهل او عدم مصداقية

حتى انت استمر مع نفسك يارايس الخبراء تم افحامك بالارقام و ليس لك رد، من حقك تقول انك معجب باداء المنتخب الجزائري ف2014 او انك تعتبرهم الاقوى حتى انا كنت من اكبر مشجعيهم ف 2014 و فعلا شرفوا كل العرب و الافارقة، لكن ان تنفي انجازات الآخرين فهو إما جهل او عدم مصداقية

انا مشفق عليك لانك مش فاهم السؤال ياما جاهل

السؤال افضل مباراة مثل فيها منتخب العرب ولس افضل تمثيل لمنتخب عربي في كاس العالم ! فهمت ؟

ثانيا سألتة انهي مبارة لان شكلك مش متذكر المغرب لعبت مرتين مع المانيا 70 و86 وكانت برضة في 70 افضل واقرب وافتتحت التسجيل كمان وكان المنتخب الالماني في كوكبة من النجوم مثل مولر وسيلر وماير انت عمال تحكي عن 86 فقط كانك ماتعرف ان في 70 اصلاً كمان

ثالثاً فين انا قولت اني معجب باداء المنتخب الجزائري ؟ انت كمان بتدلس وبتقول كلام غلط !

يلا يا عمي الله يسهلك مش ناقصة تخاريف ولخابيط

تم تفعيل خاصية التجاهل لانها نعمة افضل من الجدال مع اللي زيك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى