اعتقد و على الأغلب أن العدد مبالغ به بشدة
العدد سيكون مبالغ فيه لو نزل قبل حرب ارمينا واوكرانيا مثلا اما الان الكل عرف ايش تقدر تسوي الدرونات
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
اعتقد و على الأغلب أن العدد مبالغ به بشدة
تشتري طائرات مسيرة بهاذا العدد وانت لاتملك طيران محترم و دفاع جوي يحمي القواعد الى تشغل هاذي المسيرات شغل مليشيات
عبث وهدر مالى
اكيد انت تمزحوليش الاكينجي. ليه متخدش الدرون المصري.
والله كا امكانيات مش بطاله يمكن احسن من الاكينجي. من حيث مده الطيران وايضا حمله الاسلحه. طن حموله المصري وحوالي من ٤٠ ل ٦٠ ساعه طيران
كان نفعونا احنا
@هيرون م تشوف كده يا غالى المصادر دى اكيده ولا اييه .... وهل صفقه بالعدد ده منطقيه ؟؟؟ ولو فعلا كده مبلغ الصفقه هيوصل لكام![]()