السيسي عن ارتفاع الاسعار النبي محمد واصحابه اكلوا اوراق الشجر 3 سنين ولم يعترضوا

دا تأليفة من تأليفات الاخوان عادي والمفروض انك تصدق
تأليف مين يا صوفي .. ده بيفضح نفسه من غير ما حد يفضحه ... قال ورق شجر 3 سنين و احنا اصلب منهم loooooooooooool

انت قريت كلامى الى فوق
ما انا باكد كلامك .. لو مات بكره مصر هتقع فعلا .. ولو استقال وسلم البلد لحد تانى مصر هتقع طبعا .. وانا باكد لك مصر هتختفي من التاريخ والجغرافيا .. كابوس انك تلاقي حد في القصر الجمهورى غيره ..
لامش هتقع ولاحاجة ومصر مبتقعش ورا حد....نتحدث عن تكلفة الحدث ليس الا.

عموما لمصر رب يحميها...

قال الرئيس عبد الفتاح السيسي
إن النبي محمد حبس وتعرض للحصار 3 سنوات في مكة ، وكان سيدنا جبريل ينزل عليه بالوحي ، متابعا :
الصحابة والتابعين ساعتها قالوله يجبولنا ناكل ولا المياه تتفجر من تحتنا
ده ربنا بقا ياعني كن فيكون

وتابع الرئيس عبد الفتاح السيسي
خلال افتتاحه لمشروع مستقبل مصر :

الصحابة والتابعين قعدوا 3 سنين محاصرين لدرجة أنهم وصلوا أنهم ياكلوا ورق شجر
وإحنا مش كده
أحنا أصلب من كده بكتير

اللون الاحمر
المعذرة يا سيادة الرئيس لن تكون ولن يكون ان تجد احد اصلب من صبر الصحابة والتابعين ولو حتى 1% من صبرهم وصلابتم
ولا تقارن زمننا هذا بزمن السلف الصالح

تأليف مين يا صوفي .. ده بيفضح نفسه من غير ما حد يفضحه ... قال ورق شجر 3 سنين و احنا اصلب منهم loooooooooooool
هي صوفي دي شتيمة دلوقت؟ مش كنت شيعي صحيح من كام شهر بقيت دلوقت صوفي؟!!

طيب..عموما بطل تأليف عيب انت راجل كبير المفروض متنشرش كلام اهبل زي اتجوز مين ومعرفش عمل ايه...ولو اتجوز حتى فهو معملش حاجة لاعيب ولاحرام يامؤمن. بكرر كلامك كله غير صحيح في جزئية اتجوز!

السيسي ينفع يشتغل وينفع ياقف على راس المسؤول اللي يشتغل

لكن لا يتكلم الا بورقة

الكلام الارتجالي احيانا يجيب العيد على صحابه اذا طلعت الكلمة ماترجع
أتفق

هي صوفي دي شتيمة دلوقت؟ مش كنت شيعي صحيح من كام شهر بقيت دلوقت صوفي؟!!

طيب..عموما بطل تأليف عيب انت راجل كبير المفروض متنشرش كلام اهبل زي اتجوز مين ومعرفش عمل ايه...ولو اتجوز حتى فهو معملش حاجة لاعيب ولاحرام يامؤمن. بكرر كلامك كله غير صحيح في جزئية اتجوز!
راجل كبير مين .. انا يدوبك لسه مخلص العشرينات ههههههه

السيسي قائد مُجدد و قام بالعمل الكثير بمصر ، و اقتصاديًا عمل عملًا كبيرًا ، ولكن اتمنى ان لا يترجل بالمناسبات و يُكتفى ببيانات مكتوبة

وات ذا فاك ايز ذاااات
يعني واحد ممكن يجيب احسن واحده في الكون هيبص لوزيرة الصحة ليه؟؟
بالزبط والله 🤣🤣 يعني هيسيب كل صواريخ مصر وهيروح لهالة زايد !!! دي عندها عيال فال٣٠!! 🤣

و مين صاحب الهبده دة عشان تسمع كده ما بينهم اخوان تركيا ولا قطر؟ :unsure:
مش هتفرق الاتنين خرفان وبيهزو ديلهم ع اي حاجة...
المهم انها تأليفة اخوانية حقيرة كعادتهم...

مش هتفرق الاتنين خرفان وبيهزو ديلهم ع اي حاجة...
المهم انها تأليفة اخوانية حقيرة كعادتهم...

مفيش شئ مستحيل بس مش مبلوعة بالنسبة ليا
حيييل قوية زي ما بيقولو
و يا عم هيجيب احسن واحدة في الكون ازاي ؟ ده منظر شخص بنت ترتبط بيه اساساً ؟ A7A لووووول

ترتبط بيه؟ منظره؟ بتهزر صح؟
يابني هو كل حاجه الفلوس ؟ و بعدين هيصرف عليها منين ؟ من المية اللي في تلاجته ؟ ولا مرتبه اللي (بيقول) انه اتبرع بيه لمصر؟ ولا من الفلوس اللي فعلاً بيسرقها مننا و هيقعدها في قصر من قصور اللي اتبنت بفلوسنا؟

وات ذا فاك ايز ذاااات
يعني واحد ممكن يجيب احسن واحده في الكون هيبص لوزيرة الصحة ليه؟؟

بالزبط والله 🤣🤣 يعني هيسيب كل صواريخ مصر وهيروح لهالة زايد !!! دي عندها عيال فال٣٠!! 🤣
وزيره الصحه .. عشان يضمن الصحه تبقى تمام مثلا .. بحاول افسرها مش لاقي الا كده .
هاله زايد مالها وزيره التخطيط 😂😂

عودة
أعلى