مقاتلة جيل سادس صينية !

الصين لاتزال عندها مشاكل اصيلة و متخلفه عن الدولة الصناعية الحقيقية في بعض التقنيات ان حلتها فسلم لي على التفوق الغربي حينها
ابرزها و التى ان تمكنت من الحصول عليها هى التكنولوجيا الكاملة الرقائق الالكترونية عندها لن يستطيع أحد إيقاف الصين الا المولى عز و جل

هذه المشاريع نتاج طبيعي لمخرجات ما يزيد عن ٢٧٠٠ جامعة و معهد في الصين

العقد القادم اعتقد دول المعسكر الغربي راح تقف في تكتل مضاد للصين لايقاف نموها اقتصاديا وعسكريا

اطمن هما اذكياء جدا وأمريكا عارفه كده علشان كده بتحاول تستفزهم علشان يفقدو السيطرة وساعتها العالم هيخاف منهم وتوحد أمريكا العالم عليهم اكتر خطاب رعبنى من الصين كان خطاب لوزير خارجية سابق عمل خطاب بعد لما سمعته قلت يا ولاد الحرام 🤣 داخلين دخلت تاجر فظاع اعتقد الأمريكان بعد الخطاب ده كانو عاوزين يولعو فيهم علشان اكتشفو انهم أذكياء بزياده

اعتقد لو حصلت الصين على فرصة وعلمت أن باستطاعتها السيطرة على العالم لفعلت ذلك واول ضحاياها ستكون اليابان

بما أنه ال J20 دخلت الإنتاج الكمي بمحرك صيني WS15 على ما أذكر.
من حقهم الحديث عن مقاتلة الجيل السادس

اعتقد لو حصلت الصين على فرصة وعلمت أن باستطاعتها السيطرة على العالم لفعلت ذلك واول ضحاياها ستكون اليابان
مهو ده جزء من ذكائهم انهم مبالغوش فى قوتهم وسيبيناه تنمو بشكل طبيعي على اساسات محترمة ويمكن ده الى هيجنن أمريكا عدو مش عاوز يتحرك من مكانه بس كل يوم عمال بيقوى عن اليوم الى قبله اعتقد ان الصين لو متحركتش من مكانها أمريكا هيا الى هتروح لها بس حتى الأمريكان بيحاولو يستجمعو شجاعتهم لكده

انا ارى الصين اسفادت كثيرا من الحرب الباردة جيدا وتعلمت الدرس جيدا وهو الاقتصاد اولا ثم القوى العسكريه

عودة
أعلى