قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
السؤال الغبي
واللي مفروض يسلم السلطه الشهر الجايالحل بسيط ازالة المنقلب و اعادة الرئيس السابق الى هو نفسة البرهان
و الله ناس طيبيين
والله يا اخي شئ يحزن الي بيحصل،،،متعه افريقيا كل شهر شهرين يكون في انقلاب ونفتح موضوع في المنتدى على حسابهم![]()
اهم شي مصر والسودان وباقي الدول العربيه في افريقيا بخير اما الباقي في حريقوالله يا اخي شئ يحزن الي بيحصل،،،
قتل وسوء اوضاع معيشية وناس بتلجئ للنزوح من مناطق الاضطرابات وهجرة غير شرعية ،،،الموضوع مش تسليه وضحك فالاخر الدول المستقرة بتحاسب على المشاريب من قوت اولادها علشان ترجع هذه الدول للاستقرار
والواحد مش عارف العيب في مين،،الانظمة ولا الشعوب