قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
اللي هيصمد اللي هيقتل اكبر عدد ممكن من المدنيين ، الاتنين راضعين اجرامالروس نفوذ اقليمي (المتوسط)
الايرانيين نفوذ عقدي (الهلال الشيعي)
من اللي راح يصمد بعد سنوات من الأن
بحكم ان الضحيه هم اغلب الشعب السوري (السني)
ضد تواجد الروس هذه ممكن تكون فيها وجهة نظر عندهم
وضد التواجد الايراني بحكم اختلاف المذهب والايدلوجيا
سوريا ليست العراق شعبياً
في المواقف اللي زي دي مقدرش اللوم اس400لكن لا تحرجو s400 أرجوكم
في المواقف اللي زي دي مقدرش اللوم اس400
علشان الاف 16 بالتاكيد ستظهر علي الرادار لكن لا يوجد قرار بالضرب
مش تمجيد ف اس400 اف16 قادره علي التعامل معه بالذخاءر الموجهه والكروز
فضلا علي درونات اسراءيل المتطوره
لكن تقدر تقول روسيا عامله نفسها مش شايفه واسراءيل عامله نفسها هي التانيه مش شايفه الروس وربنا يديم عليهم الاستعباط
حرفيا عاملين كده كل واحد عامل اعمي علي التاني
مشاهدة المرفق 429967
ما الجديد معروف
فكل محاولات بوتين لإخافة اسرائيل فشلت ارسال اس 400 ثم اس 300 وتهديد اسرائيل بمناسبات عده بعد كل قصف اسرائيلي لم تنجح فأتى بوجه جديد