وزير الخارجيه التركي:السعودية لديها موقف سلبي تجاه تركيا لكن ستستمر اللقاءات بيننا

عزيزي انت من اللي موهوبين باصلهم التركي وبتطبل للأتراك شوف سوريا عملوا فيها ايه والشرق الاوسط يوم ماحكمةه ٤٠٠ سنه سرقوه مابنوش في لا مسجد ولا مدرسه ولا مشفي .. التركي عزيزي شفط شفط
اولا الحمدلله اصلي ليبي و افتخر بذلك
تانيا هما عملو ايه في سوريا ؟ هما الي كانو يرمو البراميل المتفجرة على السورين و لا الكلب بشار ؟ يكفي انهم استقبلو 3 مليون لاجئ و انتم دائما ترمو بلاكم و مشاكلكم على غيركم
حبيبي مالي دخل في ماحدث قبل 400 سنة الشرق الأوسط ماحكموه كثير غير العثمانين و أموركم معاهم الأن سمن على عسل و وكلهم همهم الشفط و بس هي وقفت على الاتراك بس . هذا وقت المصالح فقط

وكذلك النظام الجزائري دائما الدكتاتوريين يستخدمون هذا السلاح والمضحك أنهم يحتكرون الوطنيه وهم أبعد الناس عنها فنظام باع أرض بلاده وأخر عبد لفرنسا
حذيفه الناس اللي في تركيا ديه شغاله لمصلحه اجنده تركيا و قطر يعني ولائهم مش للدوله و شعبها مفيش حد مصري يحب مصره يتمني خرابها او ادخلها في دوامه عنف في فرق بين انتقاد السيسي و سياساته و بين اني اقف ضد بلدي مع تركيا زي موقفهم في ليبيا كدا
و في الاخر تركيا و قطر عملوا اتفاق علي حسابهم لانهم رخاص جدا
لكن في معارضين كتير شرفاء فضلوا الانسحاب من المشهد السياسي أمثال محمد البرادعي انا عن نفسي كان عندي امل كبير في الراجل دا انه يحقق حلم البلد اللي كنت بحلم بيها

حذيفه هشام عبد الله حرض علي قتل الجيش و اتمني الخراب لمصر مكايده في السيسي
يعني حرض ضد بلد و شعب من اجل خلافه مع السيسي مع شخص يعني
هي وقفت عليه كل الاخوان فاجرين في الخصومه اكيد شفت فديوهات محمد ناصر

وكذلك النظام الجزائري دائما الدكتاتوريين يستخدمون هذا السلاح والمضحك أنهم يحتكرون الوطنيه وهم أبعد الناس عنها فنظام باع أرض بلاده وأخر عبد لفرنسا
ايه ده انت خلصت مصر ودخلت على الجزائر
ده انت بقيت دولى على كده ::Lamo::
عامة الاخوانى ليس مصرى واتمنى بعد قانون الفصل من العمل ان يصدر قانون نزع الجنسيه عن اى اخوانى:مع السلامة:

حذيفه الناس اللي في تركيا ديه شغاله لمصلحه اجنده تركيا و قطر يعني ولائهم مش للدوله و شعبها مفيش حد مصري يحب مصره يتمني خرابها او ادخلها في دوامه عنف في فرق بين انتقاد السيسي و سياساته و بين اني اقف ضد بلدي مع تركيا زي موقفهم في ليبيا كدا
و في الاخر تركيا و قطر عملوا اتفاق علي حسابهم لانهم رخاص جدا
لكن في معارضين كتير شرفاء فضلوا الانسحاب من المشهد السياسي أمثال محمد البرادعي انا عن نفسي كان عندي امل كبير في الراجل دا انه يحقق حلم البلد اللي كنت بحلم بيها
البرادعي خاين وهو من أتي بالعسكر وكذلك ٦ابريل والاشتراكيين وجبهه الانقاذ هم سبب خراب البلد بالنسبه لي هم أسوء من السيسي بمراحل
ومفيش مبرر لسحب الجنسيه

حذيفه هشام عبد الله حرض علي قتل الجيش و اتمني الخراب لمصر مكايده في السيسي
يعني حرض ضد بلد و شعب من اجل خلافه مع السيسي مع شخص يعني
مليش دعوه علي الأقل يتساوي بحفتر الي قصف الشعب الليبي وقتل منه وكان عنده استعداد يدمر البلد عشان يحكم وكلامي كان رد علي تكتيكي @تكتيكي الي قال مينفعش يتسحب منه الجنسيه بأي حال

يعجبني الشخص الي يسوي نفسه غبي وهو اصلاً غبي
الوزير ما يسوي غبي هو اصلا يتصرف على سجيته!! يقولون كانوا ياكلون حمير وخيول قبل الاسلام والظاهر اختلطت في جيناتهم

عموما لو هو في دولة صاحيه.. خباز في مطعم مشويات كثيرة عليه

الواد ده عبيط أوي. توه يحس بالقفى السعودي :ROFLMAO:
بيهمى رسمي يحاول يجرك لتصرف معين من التصريح يحاول يتمسكن رده زي الي يبحث عن رد لكن السكوت افضل دواء لاشكاله وراح تشوف تصريح ثاني

البرادعي خاين وهو من أتي بالعسكر وكذلك ٦ابريل والاشتراكيين وجبهه الانقاذ هم سبب خراب البلد بالنسبه لي هم أسوء من السيسي بمراحل
ومفيش مبرر لسحب الجنسيه
بص انت خونت شخص رفض قتل الأبرياء بدليل انه رفض فض رابعه و النهضة لانه عارف انها هتبقي ساحه حرب و قدم استقالته و ابتعد عن الساحه السياسيه في مصر
و رغم كدا دا رأيك انت حر فيه و من اتي السيسي وزير دفاع هما الاخوان ع فكره محدش غيرهم

مليش دعوه علي الأقل يتساوي بحفتر الي قصف الشعب الليبي وقتل منه وكان عنده استعداد يدمر البلد عشان يحكم وكلامي كان رد علي تكتيكي @تكتيكي الي قال مينفعش يتسحب منه الجنسيه بأي حال
حفتر من بعد ما القذافي رماه يلاقي مصيره في حرب تشاد و الاستخبارات الامريكيه جندته لمصلحتها و هو بيبع نفسه لليدفع اكتر يعني ميستحقش اننا نتكلم عنه لانه بايع وطنه زي الناس اللي في اعلام الاخوان
بص يا حذيفة انا مش بحب السيسي و شايف ان معظم سياساته غلط لكن مش معني كدا اروح للطرف المعادي له و ارتمي في حضنه كدا انا بايع وطني لان مصر اكبر من الاشخاص يا حذيفه

هي وقفت عليه كل الاخوان فاجرين في الخصومه اكيد شفت فديوهات محمد ناصر
الواحد ينتقد السيسي و سياساته علشان بيتمني الأحسن لبلده و شعبه
مش بينتقد السيسي علشان البلد تنهار و تولع علشان يقولوا اهو السيسي فشل اهو مش دا السيسي اللي كنتوا عايزينه

حفتر من بعد ما القذافي رماه يلاقي مصيره في حرب تشاد و الاستخبارات الامريكيه جندته لمصلحتها و هو بيبع نفسه لليدفع اكتر يعني ميستحقش اننا نتكلم عنه لانه بايع وطنه زي الناس اللي في اعلام الاخوان
بص يا حذيفة انا مش بحب السيسي و شايف ان معظم سياساته غلط لكن مش معني كدا اروح للطرف المعادي له و ارتمي في حضنه كدا انا بايع وطني لان مصر اكبر من الاشخاص يا حذيفه
اتفق معاك جدا ياعموره

عودة
أعلى