مؤتمر بغداد للشراكة والتعاون

اهم شئ ان مايبقاش فيه اي ميليشيات وان الجيش العراقي فقط هو اللي يمتلك قوه عسكريه
اجل هذا هو الهدف لكن المشكلة ان الجيش العراقي الحالي هو خليط مليشياوي بعد قرر دمج المليشيات والكارثة التي حلت بعد احداث داعش حاليا لايوجد تنظيم بالمعنى الفعلي للجيش العراقي

الرئيس كردي ورئيس الوزراء شيعي ورئيس البرلمان سني وليست محاصصة طائفية
من تحليلك واضح انك اكثر من موقع العراق وعاصمته على الخريطة لاتعرف شئ
مشاهدة المرفق 414751
معلش خليك انت الفاهم والعالم ببواطن الامور وكفايه شفنا نتيجه كلام خبراؤكم في دول كتير بتعاني من المجاعه دلوقتي بسببكم
لو الاي كيو بتاعك في مستوي قشرة فول سوداني كنت فهمت اني برد علي حاجه معينه قالها مش كلام في المجمل

التمثيل عالي جدا .. ماعدا تمثيل السعوديه !!
هل هناك سبب او خلافات ؟
التمثيل عالي جدا .. ماعدا تمثيل دولة المجوس ايران !!!!!!!
هل هناك سبب او خلافات ..

معلش خليك انت الفاهم والعالم ببواطن الامور وكفايه شفنا نتيجه كلام خبراؤكم في دول كتير بتعاني من المجاعه دلوقتي بسببكم
لو الاي كيو بتاعك في مستوي قشرة فول سوداني كنت فهمت اني برد علي حاجه معينه قالها مش كلام في المجمل

ودول أخرى بتعيش وبتتنفس بسببنا برضه ....

اه مانتو
ليكو عرش جنب ربنا خلاص بقي وانتو اللي بتحيو وتميتو 😂😂😂😂
قلت شغل عيال والمصحف

لا نحن نؤمن بأن الله هو الرازق ونسعى في الأرض من أجل ذلك ولانعتمد على أحد سوى على العلي القدير ... ولا توجد لدينا عقد نقص 😎

لا نحن نؤمن بأن الله هو الرازق ونسعى في الأرض من أجل ذلك ولانعتمد على أحد سوى على العلي القدير ... ولا توجد لدينا عقد نقص 😎
لا من ناحية عقد النقص واضحه جدااااا لدرجة انكم عاملين منتدي كامل عشان تشتمو بلد 😂😂😂😂😂😂

خبراؤنا يعرفون التاجر عارض السلعة وفرقه عن مصارع النفوذ والدول التي جاعت او الدولة ففخر تجويعها بعد ان تخطت حجمها فلكل حجم لايتخطاه
اما الذكاء فالله يغنينا عن ذكاء اللي مثلك

لا من ناحية عقد النقص واضحه جدااااا لدرجة انكم عاملين منتدي كامل عشان تشتمو بلد 😂😂😂😂😂😂
ممكن تنورنا بأسم المنتدى اللي عملناه اذا كنت صادق وقد كلمتك الاسم فقط ..

خبراؤنا يعرفون التاجر عارض السلعة وفرقه عن مصارع النفوذ والدول التي جاعت او الدولة ففخر تجويعها بعد ان تخطت حجمها فلكل حجم لايتخطاه
والله العظيم شغل عيال ومكايدة نسوان زي ماقلت ناس عايشه في عالم سمسم 😂 😂 😂

مانت عمال تكتب عليه اهو 😂😂😂

هذه تهمة ليس من حقي الرد عليها وتفنيدها فالمنتدى له مؤسس واعضاء طاقم ادارة ومشرفين هم من يردون عليك ويفندون هذا الأتهام صدقة من كذبه ...

وزير الخارجيه الايراني عبدالله اللهيان
انا استغربت ان السيسى بيتكلم معاه وبيضحك ...هل هوه شخص معروف عند المصرين او له علاقه معانا ...اظن انه اول شخص مصر تتكلم معاه من ايران بس يوم ما يتكلم يتكلم مع رئس الدوله الكبير مره وحده ....

والله العظيم شغل عيال ومكايدة نسوان زي ماقلت ناس عايشه في عالم سمسم 😂 😂 😂
كأني أشوفك وانت تقفز من موضوع للثاني

عودة
أعلى