الهندوس يعبدون اللحوم والصينيين يأكلونها بعد تعذيبهاوش سالفة الصين مع الفيروسات !
الهنود رغم القذارة الي عايشين فيها ماشفنا امراض تطلع منهم مثل الصين ..
قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
الهندوس يعبدون اللحوم والصينيين يأكلونها بعد تعذيبهاوش سالفة الصين مع الفيروسات !
الهنود رغم القذارة الي عايشين فيها ماشفنا امراض تطلع منهم مثل الصين ..
في الهند يوجد معبد للفئرانالهندوس يعبدون اللحوم والصينيين يأكلونها بعد تعذيبها
مباقي إلا يأكلون بعضفي الهند يوجد معبد للفئران
بحيث انها مقدسه
اما في الصين الفئران مجرد سناك (تصبيره)
تعبيره كيوت ومؤدبشكلها كده والله اعلم
انه فيه حاجة جاية بعد كورونا
الاخوة في الصين معظم المصايب بتطلع من عندهم
تقريبا كل حاجة بتتاكل عندهم
انا اعرف حد سافر الصين وهقتبس كلامه
" ناس مقرفة " علي حسب تعبيره
للامانةتعبيره كيوت ومؤدب
التعبير الصحيح هامه تاكل كل دابه
في الهند يوجد معبد للفئران
بحيث انها مقدسه
اما في الصين الفئران مجرد سناك (تصبيره)
قله ينتبه لنفسه بس لاياكلونهشكلها كده والله اعلم
انه فيه حاجة جاية بعد كورونا
الاخوة في الصين معظم المصايب بتطلع من عندهم
تقريبا كل حاجة بتتاكل عندهم
انا اعرف حد سافر الصين وهقتبس كلامه
" ناس مقرفة " علي حسب تعبيره
الكلام ده كان قبل كوروناقله ينتبه لنفسه بس لاياكلونه![]()
وصلوا الى ذلكمباقي إلا يأكلون بعض![]()
لوصلوا الى ذلك
هناك اشاعات انهم
يأكلون الاجنه
لااعلم عن صحة ذلك
للأسف حقيقية مش إشاعةوصلوا الى ذلك
هناك اشاعات انهم
يأكلون الاجنه
لااعلم عن صحة ذلك
ده سلالة تانية ده ولا ايه ؟ايضا تم اكتشاف حالات لجدري القرد
في امريكا
معلومة صحيحة وتعتبر delicacyوصلوا الى ذلك
هناك اشاعات انهم
يأكلون الاجنه
لااعلم عن صحة ذلك
عساهم مايشبعون <<< خوفي لا ياكلونَّا بس