زياره وزير دفاع صربيا الى مصر

حقيقي كلامك مضبوط دلوقتي بقي عندهم مدفع اسكندر نسخة محسنة من لورا واتوماتيك بالكامل زي المدفع الفرنسي
ركز كمان اكتر على الدبابه اتوقع قدومها m84ab كتوقع مع اضافة تعديلات مصريه

لقد كره الصمت صمتكم
النيل راح وهم يتحدّثون عن إتفاقيات وشراء وبيع ... ولا على بالهم
ما الذى يقلق سعادتك من صمتنا ..
قوات التحالف بعتت ل أفغانستان منظومه دفاع جوى وحين سمعنا الخبر . لم يتم توضيح نوع المنظومه وتم رفض الإفصاح عن الجهه واكتفت بقول .. اصدقاء اجانب ....

الشو دى سايبنه لناس تانيه

A @Aymanop1709 وخلى بالك كان فيه اخبار من قريب ان اوكرانيا عرضت تصنيه m polot على مصر يعنى اكيد عرفه بتعثر المفاوضات مع الروس اتصور الصربى افضل من الاوكرانى وعرض لمنظومة الاتصالات بخلاف الدروع وكامل الدبابه والاشتراك فى التطوير والتسويق

A @Aymanop1709 وخلى بالك كان فيه اخبار من قريب ان اوكرانيا عرضت تصنيه m polot على مصر يعنى اكيد عرفه بتعثر المفاوضات مع الروس اتصور الصربى افضل من الاوكرانى وعرض لمنظومة الاتصالات بخلاف الدروع وكامل الدبابه والاشتراك فى التطوير والتسويق
انا بقرئ الراجمات الصربيه .الى الاستاذ ايمن جبهم اكثر من رائعهوفيه راحمه بمدى 70 قويه جدا اتنا اننا نجبها....اكرانى لا

A @Aymanop1709 انت شكلك ورثت يا ايمن بقيت تعاملنا بجفاء كبير مش عارف شكلك خد.شقه فى العاصمه الاداريه او مدينة نور ب7مليونوجنيه عشان كده مش عاوز ترد علينا والا الميراث كبير وبقى عند فيلا بجنينتين بصراحه لو فيلا بجنينتين ليك حق ماتردش على حد

A @Aymanop1709 انت شكلك ورثت يا ايمن بقيت تعاملنا بجفاء كبير مش عارف شكلك خد.شقه فى العاصمه الاداريه او مدينة نور ب7مليونوجنيه عشان كده مش عاوز ترد علينا والا الميراث كبير وبقى عند فيلا بجنينتين بصراحه لو فيلا بجنينتين ليك حق ماتردش على حد
لا والهي مش فاضي بس بدخل وأخرج علي طول

وعلى رأي المثل أسمع ضجيج ولا اري طحين :ROFLMAO:
ايون مش هنشوف طحين الا مع مرور الوقت.. الدخول في صناعه مشتركه لسلاح معين هياخد وقت وتجارب فطبيعي مفيش طحين اليومين نصبر شويه

وقعت مصر بروتوكول تعاون عسكري مع صربيا تتويجا لفترة طويلة من المباحثات و تجارب الاداء و الاختبارات و تقوم صربيا بإنتاج انواع مميزة من الأسلحة الدقيقة التي تنفتح على نقل تكنولوجيا تصنيعها محليا الي مصر تفاصيلها في الفيديو التالي

وقعت مصر بروتوكول تعاون عسكري مع صربيا تتويجا لفترة طويلة من المباحثات و تجارب الاداء و الاختبارات و تقوم صربيا بإنتاج انواع مميزة من الأسلحة الدقيقة التي تنفتح على نقل تكنولوجيا تصنيعها محليا الي مصر تفاصيلها في الفيديو التالي

القناة دى حلوه جدا وفيها معلومات كتير بس ايقاعها بطئ لو سرعة الالقاء اعلى من كده شويه او يتم تسريع الصوت شوية هتكون افضل بمراحل لو انت صاحب القناة جرب تحط الفديو على سرعة 1.25وهتحس بالفرق او فى تكنيك تانى بيتعمل على برنامج الهندسة الصوتية عن طريق إزالة الفواصل فى الصوت ويسلام بقا لو على اى برنامج هندسة صوت على كمبيوتر ويتم استخدام بلجنز او زى ما بيقولو عليه فلتر mv2 يظبط الصوت كده ويديلو فخامة المايكات الكوندنسر بتاعت الاستوديو ❤ 🤣اصل انا كان ابن خالتى شريك فى ستوديو صوت فى الدقى فا كنت بروح وانا صغير العب على البرامج كنت بجنن مهندسين الصوت فى الاستوديو على اعتبار إنى صاحب الكوره وكده🤣 الى قدامك ده لعب وبوظ فى تراكات مزيكا وصوت بتاعت نص مطربين الوطن العربي وياما بوظت أغانى لمطربين كبار 😎بس الحمد الله كان مهندسين الصوت على طول عندهم نسخة علشان يتفادو الأشكال الى زى🤣

التعديل الأخير:
يعن
القناة دى حلوه جدا وفيها معلومات كتير بس ايقاعها بطئ لو سرعة الالقاء اعلى من كده شويه او يتم تسريع الصوت شوية هتكون افضل بمراحل لو انت صاحب القناة جرب تحط الفديو على سرعة 1.25وهتحس بالفرق او فى تكنيك تانى بيتعمل على برنامج الهندسة الصوتية عن طريق إزالة الفواصل فى الصوت ويسلام بقا لو على اى برنامج هندسة صوت على كمبيوتر ويتم استخدام بلجنز او زى ما بيقولو عليه فلتر mv2 يظبط الصوت كده ويديلو فخامة المايكات الكوندنسر بتاعت الاستوديو ❤ 🤣اصل انا كان ابن خالتى شريك فى ستوديو صوت فى الدقى فا كنت بروح وانا صغير العب على البرامج كنت بجنن مهندسين الصوت فى الاستوديو على اعتبار إنى صاحب الكوره وكده🤣 الى قدامك ده لعب وبوظ فى تراكات مزيكا وصوت بتاعت نص مطربين الوطن العربي وياما بوظت أغانى لمطربين كبار 😎بس الحمد الله كان مهندسين الصوت على طول عندهم نسخة علشان يتفادو الأشكال الى زى🤣
يعني انت الي بوظت اغاني الفنان الكبير حمو بيكا،،،الله يسامحك

يعن
يعني انت الي بوظت اغاني الفنان الكبير حمو بيكا،،،الله يسامحك
لا والله عمرهم مشتغلو فى مهرجنات هناك ايامها مكنتش لسه منتشرة زى دلوقت وكانت منبوذه والاستوديو الى كان بيتعرف انو بيشتغل مهرجنات مكنش حد بيروح له ايام ما كنا محترمين 😭دلوقت كل تحش منهم بقا عنده الاستوديو الخاص بيه وبينتج فيه الزباله الى بيسمعوها للناس

كما قام وزير الدفاع الصربي بزيارة الوحدة 777 (وحدة مكافحة الإرهاب الدولية المتخصصة بالجيش المصري) وتفقد المركز الطبي الدولي للجيش المصري.

صربيا ومصر لديهما الكثير من المصالح المشتركة ، وخاصة في المجال العسكري تسعى صربيا للتعاون مع مصر في مجال التدريب المشترك للطواقم الطبية العسكرية والقوات الجوية الخاصة ، بينما تهتم مصر بتعزيز التعاون مع صربيا في مجال الصناعات الدفاعية.

وحدة العمليات الخاصة بالجيش المصري -777 مكافحة الإرهاب الدولي وإنقاذ الرهائن.

E6Uys0CXMAUD5XV

E6UyutPXoAAr3gy

E6UywSZXoAE1LB6

E6UyxZ3WUAADxYB

لقد كره الصمت صمتكم
النيل راح وهم يتحدّثون عن إتفاقيات وشراء وبيع ... ولا على بالهم
بلدك فيها كارثه صحيه كبيره والقطاع الصحي عندكم منهار والناس عماله تموت والدول عماله تبعتلكم تبرعات ومساعدات ومن ضمنهم بلدي مصر وليله كبيره
البلد راحت وانتا ولا علي بالك وفاضي لمواضيع مصر ونيل مصر
يا اخي A7A

عودة
أعلى