لأول مرة طاقم دبابة إسرائيلي نسائي بالكامل على الحدود المصريه

ونحن يجب الا نترك ابناءنا يقعوا فريسة لهم...الشباب الصغير ترجع واحنا نمسك مكانهم على الحدود...وكله فدا مصر
يبخت الى فى الجيش حظ اى كلام انا كنت مبسوط انى مش هخش الجيش انا تراجعت عن كلامى لازم الحكومه تاخد الولد الوحيد وتوقفه على الحدود عل شان يعرف قيمة المزز اقصد الوطن:sot4::sot4::sot4::sot4:::Lamo::

انا هروح ازور الجبهه واطمن على الجنود حد جاى معايا يطمن على الجنود(المصرين مش الى فى دمغكم):devilish::devilish::devilish:

واضح انهن مقاتلات لا يستهان بهن

ششتولين موجوده علي الحدود

واضح انهن مقاتلات لا يستهان بهن

يعنى الترويج ان ده الموجود بس ده تهريج دى بعض العناصر النشاركه ومعظم اللى على الحدود ذكور من عندهم عما بس بيسوقه لافكار محدده ومقصوده

الرجال اصبحوا مثليين وشواذ والنساء اصبحن يدخلن للجيوش بكثرة هناك تغيرات في العالم والله اعلم إلى أين نحن ذاهبون

حقيقى بدون هزار اسرائيل مركزه مع مصر جدا وعلى صفحات اسرائيل برامج عن الاغانى المصريه والاكلات المصريه وماعندهمش مانع ان الشباب المصرى يتجوز او يصاحبوا بناتهم اسلوب قديم جدا بس ناجح فى فترات تاريخيه وهما اصحابه ربنا يستر على شبابنا لانهم عاوزين يغيروا معتقداتنا ومفاهمينا والعلاقات دى اساس لده فانتبهوه .

حقيقى بدون هزار اسرائيل مركزه مع مصر جدا وعلى صفحات اسرائيل برامج عن الاغانى المصريه والاكلات المصريه وماعندهمش مانع ان الشباب المصرى يتجوز او يصاحبوا بناتهم اسلوب قديم جدا بس ناجح فى فترات تاريخيه وهما اصحابه ربنا يستر على شبابنا لانهم عاوزين يغيروا معتقداتنا ومفاهمينا والعلاقات دى اساس لده فانتبهوه .
يعم سبهم خلى الموضوع يفك بس من اول دلوقتى مليش فى يهود الفلاشه على شان نكون وضحين ::Lamo::

عودة
أعلى