قم بمتابعة الفيديو أدناه لمعرفة كيفية تثبيت موقعنا كتطبيق ويب على الشاشة الرئيسية.
ملاحظة: قد لا تكون هذه الميزة متاحة في بعض المتصفحات.
ايوه الجلسه بكره بين وزير الخارجيه المصرى وبين الناتو مش موجود على ما اعتقد اسرائيل فيهاالقاء ده هيبقا غريب لو الكلام الى بيتكتب فى الصحف صح والموضوع غريب هل تصادف وجود الاثنين فى مكان واحد فحصل الاجتماع ام حصل تنسيق مسبق للقاء وما دخله بلقاء الناتو وليه الناتو ادا اهتمام للموضوع وكمان هيعملو جلسه بكره ...كل دى اسئله مطروحه ياريت نتناقش فيها
Aymanop1709
Tamer tiger
[/HEADING]
[HEADING=3]Shokry
طب القاء مع اسرائيل مرتب ام كانو موجودين فعملو اجتماعايوه الجلسه بكره بين وزير الخارجيه المصرى وبين الناتو مش موجود على ما اعتقد اسرائيل فيها
الجلسه ماترتبه طبعا وقناة كان الاسرائيليه قايله على الزياره من اسبوع عادى والموضوع مالوش علاقه بسد النهضه نهائياايوه الجلسه بكره بين وزير الخارجيه المصرى وبين الناتو مش موجود على ما اعتقد اسرائيل فيها
هل اجتماع الناتو رد على روسيا وهل ممكن يحصل تطور ...ام اجتماع عادىالجلسه ماترتبه طبعا وقناة كان الاسرائيليه قايله على الزياره من اسبوع عادى والموضوع مالوش علاقه بسد النهضه نهائيا