السعودية تستدعي سفير لبنان وتسلمه مذكرة احتجاج

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
طبعا للاخوه السعوديين كامل الحق فى غضبهم وده طبيعى .انا لو اتعرضت بلدى لاى هجوم هغضب طبعا بس عاوز اوضح ان الشعب اللبنانى شعب عربى شقيق فى محنه والاوضاع فى لبنان طائفيه والاخوه السعوديين يعلمون ذلك فلا يجب تصعيد الامر اكثر من ذلك وخصوصا ان ده فرد فى حكومه تصريف اعمال وكلنا عارفيين الاجواء اللى فيها لبنان .قطع العلاقات لايخدم المصالح السعوديه فى الاجل القريب او البعيد اعتقد ان مسئولى المملكه على وعى تام ويتميزوا بالحكمه الكافيه لمعالجة الامور.

طبعا للاخوه السعوديين كامل الحق فى غضبهم وده طبيعى .انا لو اتعرضت بلدى لاى هجوم هغضب طبعا بس عاوز اوضح ان الشعب اللبنانى شعب عربى شقيق فى محنه والاوضاع فى لبنان طائفيه والاخوه السعوديين يعلمون ذلك فلا يجب تصعيد الامر اكثر من ذلك وخصوصا ان ده فرد فى حكومه تصريف اعمال وكلنا عارفيين الاجواء اللى فيها لبنان .قطع العلاقات لايخدم المصالح السعوديه فى الاجل القريب او البعيد اعتقد ان مسئولى المملكه على وعى تام ويتميزوا بالحكمه الكافيه لمعالجة الامور.

شكرا لمداخلتك اتعبت نفسك
وما نعرف طائف والا فئة الدعس على كل اللبنانيين واجب من اصغر واحد لاكبر حمار فيهم

علاج مشاكل لبنان يبدأ بمثل هذه الخطوات.

لو كانت قضيتك الشعب البناني المطحون المفترض تصفق لها.

مجددا التهديد بطرد العماله
متي يفهمون ان لو هما مش محتاجين حد من برا مش هيقدر يجي يشتغل عندهم
فاكرين انهم مشغلين الناس صدقه
لولا انك محتاج عماله خارجيه عشان كده عندك عماله افهمو بقي
اكتفو داخليا من شغل السعوديين لجميع الوظائف وبعد كده هددو براحتكم

لانة ربعنا يحبون الموظفين يدللونهم وانت عارف كيف والسعودي و الخليجي كرامتة لاتسمح بتدليل المدير او صاحب الشركة وانت فاهم يافهيم
فرق بين سم طال عمرك وتابرني يادلي
تحياتي لحظرتك ياحظرتك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
عودة
أعلى